Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bustierjurk

26-6-2013 21:40:31
hallo,

ik ben twee weken geleden mijn kleed gaan kiezen bij Youniek en ik heb het gevonden ( zo schoon he :-) zucht )
het is een strapless met korset vanachter dus ik word ingesnoerd en nu vroeg ik mij af doen jullie dan nog een bh hieronder aan?
In de winkel zeiden ze dat ik geen bh meer moet aandoen hieronder omdat er al een ingewerkt zit in de bustier,
Wat doen jullie?

mercikes alvast

sofie

sofie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1099

Ilse
17-8-2013
 Meld misbruik26-6-2013 22:01:15

Als er in de winkel gezegd wordt dat er inderdaad 1 zit ingewerkt, dan kan het wel zo denkek... De mijne is ook een bustier maar ik draag er wel nog een strapless bh onder, omdat ze in de winkel dat zo voorgestel hebben. Zelf ben ik meer op mijn gemak, dan met het idee dat ik zonder rondloop :) zeker als iedereen op die dag naar ons staat te kijken :p
Veel succes!

Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik26-6-2013 22:27:55

Als doe ingewerkt is, dan zou ik geen extra meer aandoen!je word in een bustier zoals je zelf zegt, ingesnoerd dus zal alles wel goed en stevig op zijn plaats blijven zitten ;) Ps, hoe was het bij youniek?ik denk er zelf over om naar te gaan om een trouwjurk te kiezen....

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik26-6-2013 22:35:13

ja als ik zie hoe ik in mijn jurk zit is het wel stevig, dus gaan lopen zullen ze niet ;-) denk ik maar dacht altijd dat je er nog zo een mooi setje kon onder aandoen nu ja dat is goedkoop dan he :-D

@ Tiffany ik vond het goed, het is niet zoals sommige bruidswinkels de grote chichi maar dat hoeft niet als je het prijsverschil ziet :-)
ik heb 5 kleedjes gepast en het 5de was het, ze waren vriendelijke en dringen niet aan, laten je op je gemak kiezen, je kan ook eindeloos kleedjes combineren in alle mogelijke kleuren en sleep langer/ korter et cetera
ze maken ook kleedjes op aanvraag enzo dus je kan er echt wel veel aanpassen, maar mijn kleed was goed hoe het was zelfs de sample maat zat als gegoten qua lengte en model dus lekker makkelijk voor hen ook :-)
mijn kleed komt op 700euro en de kleedjes die ik ervoor had gezien en mooi vond waren allemaal rond de 1600 euro dus ik ben heel blij

Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik26-6-2013 22:46:48

Ben dus superbenieuwd! Volgende maand maak ik ook een afspraak. Kan al niet wachten om op zoektocht te gaan naar mijn ultieme droomjurk!

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik27-6-2013 7:30:19

Ik wil ook eens bij Youniek gaan,maar ben op zoek naa een korter model,heb je die misschien gezien daar?

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik27-6-2013 20:42:39

Hey Sofie

Dezelfde naam en dezelfde trouwdatum ;-) wat een toeval :-)
ik heb niet echt gelet op korte trouwkleedjes, maar dat zullen ze wel hebben denk ik je kan al eens zien op hun website, maar ze maken ook sowieso alles wat jij wil dus dat zal zeker lukken :-)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-6-2013 22:21:48

Hey Sofie, mijn jurk komt ook van Youniek zoals je wel al gelezen hebt. Ik draag wel een bh onder mijn kleed gewoon al voor het idee.
God ondersteund veel zeggen ze maar alles??? Hihihihi.
Nee, zonder gekheid op een stokje ik twijfel wel (ik heb er een halter laten aanmaken) of ik met of zonder bandjes mijn bh ga dragen...
Dat moet ik de dag zelf zien denk ik of mss bij de tweede pas beslis het al.
Ik voel me beter op mijn gemak met een bh aan...
Ieder z'n gevoel he...
@Tiffany, ik vind het super vriendelijke mensen, super kleedjes en niets is hun te veel.
Mijn moeder verschoot van de prijs/kwaliteit.
Zeker eens gaan kijken, al is het maar uit nieuwsgierigheid zou ik zo zeggen.
Zo ben ik er blijven plakken ;-).
Veel plezier nog met de voorbereidingen meisjes ;-).X

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik28-6-2013 8:17:08

Ja Sofie toeval hè!gekke wereld : ) Ik lees ook alleen maar positieve dingen van youniek,dus wil zeker een kijkje gaan nemen alleen ben ik van Limburg dus niet echt in de buurt. Maar soms moet je iets verder rijden voor goede service.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-6-2013 17:25:48

Sofie uit Limburg, ik ben ook van Limburg...
Het is van bij ons uit een uurtje rijden, de afstand is niet ver maar t is geen fijn baan....
Maar wel goed te doen hoor, zeker de moeite waard ;-).

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik28-6-2013 19:35:09

Ja Krista,k ben van Houthalen en mijn vriend van Zonhoven. Ik was eigenlijk benieuwd welke winkels je nog hebt gedaan om je trouwkleed te vinden?

krista
9-8-2013
 Meld misbruik28-6-2013 20:21:42

Euh, eigenlijk ben ik alleen op voorhand bij Youniek geweest om deze uit te sluiten maar ik ging met zo'n goed gevoel buiten dat ik terug ben gegaan toen de nieuwe collectie binnen was...
Bij Chrandels in Maastricht had ik tussendoor een afspraak opstaan maar daar vond ik mijn goesting niet... dus ik terug naar Youniek en ik was mijn hartje verloren en mijn trouwkleed was gekozen ;-).
Gek he...
Maar ik supergelukkig ;-).
Groetjes X

sofie
6-6-2014
 Meld misbruik4-7-2013 9:32:47

Nog meer toeval dan sofie want ik ven ook van Limburg, Leopoldsburg ;-) Ik ben ook enkel bij youniek geweest en slechts 5 kleedjes aangehad dus de zaak was snel beklonken :-) Krista voor jouw kort het echt af spannend! Ik heb dezelfde fotograaf en videograaf als jouw dus ik ben benieuwd wat je ervan vind achteraf

krista
9-8-2013
 Meld misbruik4-7-2013 19:00:27

Amai Sofie, we werken wel veel met dezelfde mensen samen he :-).
Leuk X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info