TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2013
|
26-6-2013 22:01:15
Als er in de winkel gezegd wordt dat er inderdaad 1 zit ingewerkt, dan kan het wel zo denkek... De mijne is ook een bustier maar ik draag er wel nog een strapless bh onder, omdat ze in de winkel dat zo voorgestel hebben. Zelf ben ik meer op mijn gemak, dan met het idee dat ik zonder rondloop :) zeker als iedereen op die dag naar ons staat te kijken :p Veel succes!
|
|
Tiffany
27-6-2014
|
26-6-2013 22:27:55
Als doe ingewerkt is, dan zou ik geen extra meer aandoen!je word in een bustier zoals je zelf zegt, ingesnoerd dus zal alles wel goed en stevig op zijn plaats blijven zitten ;)
Ps, hoe was het bij youniek?ik denk er zelf over om naar te gaan om een trouwjurk te kiezen....
|
|
sofie
6-6-2014
|
26-6-2013 22:35:13
ja als ik zie hoe ik in mijn jurk zit is het wel stevig, dus gaan lopen zullen ze niet ;-) denk ik maar dacht altijd dat je er nog zo een mooi setje kon onder aandoen nu ja dat is goedkoop dan he :-D
@ Tiffany ik vond het goed, het is niet zoals sommige bruidswinkels de grote chichi maar dat hoeft niet als je het prijsverschil ziet :-) ik heb 5 kleedjes gepast en het 5de was het, ze waren vriendelijke en dringen niet aan, laten je op je gemak kiezen, je kan ook eindeloos kleedjes combineren in alle mogelijke kleuren en sleep langer/ korter et cetera ze maken ook kleedjes op aanvraag enzo dus je kan er echt wel veel aanpassen, maar mijn kleed was goed hoe het was zelfs de sample maat zat als gegoten qua lengte en model dus lekker makkelijk voor hen ook :-) mijn kleed komt op 700euro en de kleedjes die ik ervoor had gezien en mooi vond waren allemaal rond de 1600 euro dus ik ben heel blij
|
|
Tiffany
27-6-2014
|
26-6-2013 22:46:48
Ben dus superbenieuwd! Volgende maand maak ik ook een afspraak. Kan al niet wachten om op zoektocht te gaan naar mijn ultieme droomjurk!
|
|
Sofie
2-8-2014
|
27-6-2013 7:30:19
Ik wil ook eens bij Youniek gaan,maar ben op zoek naa een korter model,heb je die misschien gezien daar?
|
|
sofie
6-6-2014
|
27-6-2013 20:42:39
Hey Sofie
Dezelfde naam en dezelfde trouwdatum ;-) wat een toeval :-) ik heb niet echt gelet op korte trouwkleedjes, maar dat zullen ze wel hebben denk ik je kan al eens zien op hun website, maar ze maken ook sowieso alles wat jij wil dus dat zal zeker lukken :-)
|
|
krista
9-8-2013
|
27-6-2013 22:21:48
Hey Sofie, mijn jurk komt ook van Youniek zoals je wel al gelezen hebt. Ik draag wel een bh onder mijn kleed gewoon al voor het idee. God ondersteund veel zeggen ze maar alles??? Hihihihi. Nee, zonder gekheid op een stokje ik twijfel wel (ik heb er een halter laten aanmaken) of ik met of zonder bandjes mijn bh ga dragen... Dat moet ik de dag zelf zien denk ik of mss bij de tweede pas beslis het al. Ik voel me beter op mijn gemak met een bh aan... Ieder z'n gevoel he... @Tiffany, ik vind het super vriendelijke mensen, super kleedjes en niets is hun te veel. Mijn moeder verschoot van de prijs/kwaliteit. Zeker eens gaan kijken, al is het maar uit nieuwsgierigheid zou ik zo zeggen. Zo ben ik er blijven plakken ;-). Veel plezier nog met de voorbereidingen meisjes ;-).X
|
|
Sofie
2-8-2014
|
28-6-2013 8:17:08
Ja Sofie toeval hè!gekke wereld : )
Ik lees ook alleen maar positieve dingen van youniek,dus wil zeker een kijkje gaan nemen alleen ben ik van Limburg dus niet echt in de buurt.
Maar soms moet je iets verder rijden voor goede service.
|
|
krista
9-8-2013
|
28-6-2013 17:25:48
Sofie uit Limburg, ik ben ook van Limburg... Het is van bij ons uit een uurtje rijden, de afstand is niet ver maar t is geen fijn baan.... Maar wel goed te doen hoor, zeker de moeite waard ;-).
|
|
Sofie
2-8-2014
|
28-6-2013 19:35:09
Ja Krista,k ben van Houthalen en mijn vriend van Zonhoven.
Ik was eigenlijk benieuwd welke winkels je nog hebt gedaan om je trouwkleed te vinden?
|
|
krista
9-8-2013
|
28-6-2013 20:21:42
Euh, eigenlijk ben ik alleen op voorhand bij Youniek geweest om deze uit te sluiten maar ik ging met zo'n goed gevoel buiten dat ik terug ben gegaan toen de nieuwe collectie binnen was... Bij Chrandels in Maastricht had ik tussendoor een afspraak opstaan maar daar vond ik mijn goesting niet... dus ik terug naar Youniek en ik was mijn hartje verloren en mijn trouwkleed was gekozen ;-). Gek he... Maar ik supergelukkig ;-). Groetjes X
|
|
sofie
6-6-2014
|
4-7-2013 9:32:47
Nog meer toeval dan sofie want ik ven ook van Limburg, Leopoldsburg ;-)
Ik ben ook enkel bij youniek geweest en slechts 5 kleedjes aangehad dus de zaak was snel beklonken :-)
Krista voor jouw kort het echt af spannend!
Ik heb dezelfde fotograaf en videograaf als jouw dus ik ben benieuwd wat je ervan vind achteraf
|
|
krista
9-8-2013
|
4-7-2013 19:00:27
Amai Sofie, we werken wel veel met dezelfde mensen samen he :-). Leuk X
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|