Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen linea raffaelli?

26-6-2013 22:52:37
Hallo medebruidjes,

Ik heb hele mooie schoenen van Linea Raffaelli aangehad bij de zoektocht naar mijn trouwkleed. Ze zaten heel goed maar vond dat de schoenen wel snel kreukten. Ik had dit al van mijn buurvrouw gehoord maar zou even jullie mening willen weten.
Gaan voor de schoenen van Linea Raffaelli of toch maar eens gaan kijken bij Van Loock in Zandhoven?

Groetjes

Annelies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1121

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-6-2013 8:58:22

Dag Annelies
Ik heb zilverkleurige suiteschoenen van Linea gekocht en deze zijn na de grote dag inderdaad wel licht gekreukt maar in mijn ogen niet meer dan als je andere leren schoenen hebt die gaan kreuken.
Groetjes
Rebecca

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik27-6-2013 9:12:32

Bedankt!
Die schoenen zitten echt zo goed. Ik heb dat nooit dat schoenen van de eerste keer als gegoten zitten en dat had ik met de twee paar van linea raffaelli wel!
En ja, de schoenen hebben op de trouwdag natuurlijk ook wat te lijden ;-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-6-2013 9:15:12

Ik heb inderdaad die dag geen pijnlijke voetjes gehad. Ik raad de schoenen dus wel aan alleen hangt er, zoals bij veel dingen waar het woordje "bruids" voorkomt, een prijskaartje aan. De suiteschoenen die ik had kostten 155 EUR, bruidsschoenen die ik zag waren 229 EUR.

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik27-6-2013 9:42:46

Inderdaad, ik heb bruidsschoenen aangehad, 280 euro... :( en dan waren het witte... die ik nooit meer zou aandoen... aangezien ik een kort kleed heb met een turquoise accent ben ik dus op zoek gegaan naar turqoise schoentjes... ik vond nooit dezelfde kleur dus ben ik naar elsa coloured shoes gegaan. Is perfecte kleur. Wel niet zo comfortabel als de linea raffaelli...

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik27-6-2013 11:01:33

Ik heb er ook van Linea. Inderdaad een hoge prijs voor een paar schoenen. En moet zeggen dat ik ze bij het passen twee weken geleden een uur aanhad en ik voelde 't al. Ik ga ze dus goed inlopen en toch maar een tweede paar stand-by houden. We werken met kleuraccentjes en heb een paar staan in precies die kleur. Lijkt mij zelf nog leutig onder al dat wit :-)

Tiffany
7-9-2013
 Meld misbruik27-6-2013 12:04:27

Ik had ook schoenen gezien van Linea maar vond ze heel duur.
Ben bij Van Loock ook gaan zien en uiteindelijk daar mijn schoenen gekocht.
Creme pump, die ik daarna ook nog zou kunnen dragen.
Ergens anders gaan kijken kan nooit geen kwaad hé!

G

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik27-6-2013 21:32:22

Heb nog geen idee van de prijs. Ik ga sowieso wachten tot de nieuwe collectie. En tegen dat ik mijn definitieve keuze heb gemaakt, misschien toch maar eens met het stofke naar een andere schoenwinkel.
Idem voor de juweeltjes; vind ze heel mooi maar duur om één keer te dragen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...