Terug naar overzicht
Geen idee. Maar ik kan me voorstellen dat het sowieso goedkoper is daar. Aangezien de euro nog wel ok staat, en daar in het algemeen minder belastingen worden gerekend voor goederen. Gewoon afwachten of je iets leuks en betaalbaar tegenkomt?
Lies, mijn ervaring in NY is dat kledij/make-up wel goedkoper is maar juwelen niet. Ze hebben er wel veel meer keuze (bling to die for) en je moet zeker even bij Tiffany's & Co binnenlopen op Fifth Av. Je kijkt er je ogen uit en als je hier het budget voor hebt uitgetrokken vind je hier echt wel "juweeltjes" van juwelen!
Sorry dat ik afwijk van je vraag. Maar wij willen volgend jaar ook naar New York gaan. Via welke reisorganisatie gaan jullie?
Claudia, het is veel goedkoper om zelf alles te boeken. 2 jaar geleden scheelde dit voor ons een kleine 600 EUR.
hey lies, in antwerpen is er een juweelontwerper en de prijzen vallen daar heel goed mee. alles wordt er naar wens en op maat gemaakt, echt een aanrader om eens te gaan kijken.grts alki
Dag Alki, Wat is de naam en het adres aub?! In welke prijsklasse zit je daar gemiddeld? Groetjes Cindy