Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

28-11-2006 9:05:48
Dag allemaal,

Op 31 augustus 2007 is het onze grote dag.
Onlangs ben ik kleedjes gaan passen in Het Bruidshuis in Merksem en ik heb er volledig mijn goesting gevonden.
Tijdens het passen gaf die dame me schoenen van Linea Raffaelli om aan te doen. Het waren ivoorkleurige instekers (met een bandje langs achter, maar zonder gespje ofzo). Die zaten echt als gegoten. Nu zou ik graag zulke schoenen hebben voor onze trouw, maar ik vind een beetje stom om zoveel geld uit te geven voor schoenen die ik maar één dag aandoe en die toch 90% niet gezien heeft.

De vraag is dus of er iemand zulke schoenen heeft in maat 39 die die niet meer gebruikt en van wie ik deze eventueel kan overkopen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!
Groetjes,
Véronique (btw, ik woon in Mechelen)

Véronique
31-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 538

Kelly
10-6-2006
 Meld misbruik28-11-2006 9:13:15

Hey Veronique,

Kan je even je Email adres doorgeven? Dan stuur ik je een foto van de schoenen die ik verkoop

Groetjes,
Kelly

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik28-11-2006 11:39:09

Hey Kelly,

Mijn emailadres is: veronique.vandenheuvel1@telenet.be.

Groetjes

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik29-11-2006 13:36:29

Hoi Kelly,

Dat mag je ook naar mij doen...ik ben namelijk ook nog op zoek.
katrienvreven@pandora.be

Groetjes!!!

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik13-12-2006 20:43:32

Hallo,

Als ik even nieuwsgierig mag zijn, hoeveel kosten schoenen van Linea ongeveer? Ik heb gehoord dat ze heerlijk zitten en ik vind ze ook mooi, maar het moet te doen zijn ook, natuurlijk ...

Groetjes
Lies
070707

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik14-12-2006 8:27:33

Ik heb er geen idee van, maar ik wil het denk ik zelfs niet weten. :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...