Terug naar overzicht
Joepie, een mijlpaal in de voorbereidingen! Geniet ervan want time flies when you're having fun!
Wij trouwen op 14 juni 2014, mij overviel het gevoel ook die dag De teller staat nu op 351 dagen. Wij staan nog niet zover als jullie maar hebben al een hoop ideeen. Nu uitwerken komend jaar
bij mij was dat ook even slikken als ik er aan dacht :Dwat gaat dat dan de dag zelf niet zijn :D hahaawat ik wel hoop is dat het beter weer is volgend jaar :p deze 24 mei was het namelijk aan het gieten !!!Maar de tijd gaat rap hoor wij staan nu al op 330 dagen :D
Ik hoop ook op beter weer volgend jaar. Ondanks het 23º is en het maar een beetje gemiezerd heeft, hoop ik op een stralende, niet bewolkte, zonnige dag.
hoewel ik 2 mei trouw ( enkel voor de wet) valt er al veel weg om te regelen ( had graag voor de kerk getrouwd maar hubby to be zag dit niet zitten ) en ook ik hoop op beter weer dan dit jaar Hier ligt al vast :- zaal - gemeentehuis - getuige - bloemist ( mijn schoonzus en tevens getuige ) en dat is het zo wat denk ik ergens eind september , begin oktober kijken voor trouwkleed ( moet dringend eens afspraak maken)voorbeeld ontwerp uitnodiging ook al gemaakt via tadaaz maar we gaan nog wachten tot begin januari ( mss dat er nieuwe/mooiere kaartjes komen )
Ik kijk uit naar 4 juli, dan is ook nog exact 1jaar :-) Wij hebben al: - feestzaal - fotograaf - dj - reservatie gemeentehuis, echte bevesteging kan pas binnen 6 maand - mijn getuige is gevraagd Dat zal het zo een beetje zijn. Nog veel plezier met de voorbereidingen
Ondetussen heb ik de trouwjurk gevonden en is het voorschot op de DJ betaald. Alles verloopt goed op schema!