Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftellen

27-6-2013 11:29:25
Vandaag wakker geworden en plots over viel het me. Exact volgend jaar ben ik me vol zenuwen aan het klaar maken voor de grote dag! De teller staat nu op 364 dagen en 12 uur. Zijn er nog bruidjes die op deze dag of in deze periode trouwen? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Wat wij al hebben voorbereid?b -zaal ligt vast - save-the-dates zijn verstuurd -al bruidsjurken gaan passen en ze belt me terug zodra de nieuwe collectie er is (september-oktober) -getuigen zijn gevraagd - concept voor mijn trouwring is compleet en al gaan horen voor de kostprijs - idee van wie de fotograaf wordt maar moeten het nog vragen ( is een goede vriend) - vervoer worden oldtimers, mijn verloofde heeft er zelf een en zijn collega's ook

Melissa
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 615

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-6-2013 11:43:49

Joepie, een mijlpaal in de voorbereidingen! Geniet ervan want time flies when you're having fun!

Claudia
14-6-2014
 Meld misbruik27-6-2013 12:03:40

Wij trouwen op 14 juni 2014, mij overviel het gevoel ook die dag De teller staat nu op 351 dagen. Wij staan nog niet zover als jullie maar hebben al een hoop ideeen. Nu uitwerken komend jaar

Naomi
22-2-2014
 Meld misbruik27-6-2013 13:23:46

bij mij was dat ook even slikken als ik er aan dacht :D
wat gaat dat dan de dag zelf niet zijn :D hahaa
wat ik wel hoop is dat het beter weer is volgend jaar :p deze 24 mei was het namelijk aan het gieten !!!

Maar de tijd gaat rap hoor wij staan nu al op 330 dagen :D

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik27-6-2013 14:29:37

Ik hoop ook op beter weer volgend jaar. Ondanks het 23º is en het maar een beetje gemiezerd heeft, hoop ik op een stralende, niet bewolkte, zonnige dag.

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik27-6-2013 16:42:27

hoewel ik 2 mei trouw ( enkel voor de wet)
valt er al veel weg om te regelen

( had graag voor de kerk getrouwd maar hubby to be zag dit niet zitten )
en ook ik hoop op beter weer dan dit jaar

Hier ligt al vast :

- zaal
- gemeentehuis
- getuige
- bloemist ( mijn schoonzus en tevens getuige )

en dat is het zo wat denk ik

ergens eind september , begin oktober kijken voor trouwkleed ( moet dringend eens afspraak maken)

voorbeeld ontwerp uitnodiging ook al gemaakt via tadaaz maar we gaan nog wachten tot begin januari ( mss dat er nieuwe/mooiere kaartjes komen )

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik27-6-2013 20:39:13

Ik kijk uit naar 4 juli, dan is ook nog exact 1jaar :-) Wij hebben al: - feestzaal - fotograaf - dj - reservatie gemeentehuis, echte bevesteging kan pas binnen 6 maand - mijn getuige is gevraagd Dat zal het zo een beetje zijn. Nog veel plezier met de voorbereidingen

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik10-7-2013 20:48:39

Ondetussen heb ik de trouwjurk gevonden en is het voorschot op de DJ betaald. Alles verloopt goed op schema!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...