Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kriebels in de buik - hebben jullie dit ook????

27-6-2013 11:56:59
Hey bruidjes en gommetjes

Als ik er echt eens concreet over nadenk hoeveel mensen mee toeleven naar onze dag en hoeveel mensen die dag speciaal vrijmaken om naar ons te komen kijken en met ons komen feesten, zich speciaal daarvoor in't nieuw steken, dat wij heel de dag in het middelpunt van de belangstelling zullen staan, dat iedereen mijn kleed zal beoordelen... WAAAAARRRRGGGGHHHHHH dan krijg ik letterlijk kriebels in mijn buik.
Hebben jullie dit ook of ben ik een beetje raar??? :-)

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 550

margot
7-9-2013
 Meld misbruik27-6-2013 12:31:08

haha helemaal niet raar:D
ik heb juist ook die gevoel ..
normaal sta ik ni in belangstelling of wil dit niet :D maar nu zla het wel moeten haha..

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-6-2013 13:16:50

jaaaa dat heb ik oook!

en zeker als ik hier verslagjes lees van bruidjes en gommetjes... dan krijg ik soms tranen in m'n ogen (uiteraard door hun mooie herinneringen, maar ook door de reflex die ik dan maak naar hoe het bij ons zal gaan.. .brrrr ik ga volgens mij een heeele doos kleenexjes verslinden ;-))

leuk eh :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-6-2013 16:12:12

KRIEBELS!!!!!!!!!!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en dromen! ni te doen hier, deze nacht droomde ik van een huwelijksfeest zonder bruidegom want die moest werken.... hahahahaha whaaaaaaaaaaaaa

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik27-6-2013 16:27:07

Kelly, dat laatste lachje vond ik nogal manisch klinken
Ik kriebelde de laatste dagen aan één stuk door en vond het heerlijk!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik27-6-2013 16:56:48

ik geniet er ook wel van ze... maar toch spannend

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-6-2013 18:58:01

oh jee, ik heb ook al vanalles gedroomd en wij moeten nog 99x aftellen (en daardoor zit ik vandaag al de hele dag met het liedje "99 bottles of beer on the waaaall, 99 bottles of beeeeerrr!" :D )....
bij mij waren we de ringen vergeten af te halen, was ik mijn schoenen vergeten, was de feestzaal ineens een voetbalkantine, ik herinnerde me op het avondfeest niets meer van de mis, enz... haha 't ging een beetje mis (en TOCH, ondanks alles, was het een leuk feest in mijn droom!)
komt goed, komt goed ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...