Terug naar overzicht
haha helemaal niet raar:D ik heb juist ook die gevoel ..normaal sta ik ni in belangstelling of wil dit niet :D maar nu zla het wel moeten haha..
jaaaa dat heb ik oook!en zeker als ik hier verslagjes lees van bruidjes en gommetjes... dan krijg ik soms tranen in m'n ogen (uiteraard door hun mooie herinneringen, maar ook door de reflex die ik dan maak naar hoe het bij ons zal gaan.. .brrrr ik ga volgens mij een heeele doos kleenexjes verslinden ;-)) leuk eh :-)
KRIEBELS!!!!!!!!!!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en dromen! ni te doen hier, deze nacht droomde ik van een huwelijksfeest zonder bruidegom want die moest werken.... hahahahaha whaaaaaaaaaaaaa
Kelly, dat laatste lachje vond ik nogal manisch klinken Ik kriebelde de laatste dagen aan één stuk door en vond het heerlijk!
ik geniet er ook wel van ze... maar toch spannend
oh jee, ik heb ook al vanalles gedroomd en wij moeten nog 99x aftellen (en daardoor zit ik vandaag al de hele dag met het liedje "99 bottles of beer on the waaaall, 99 bottles of beeeeerrr!" :D )....bij mij waren we de ringen vergeten af te halen, was ik mijn schoenen vergeten, was de feestzaal ineens een voetbalkantine, ik herinnerde me op het avondfeest niets meer van de mis, enz... haha 't ging een beetje mis (en TOCH, ondanks alles, was het een leuk feest in mijn droom!)komt goed, komt goed ;-)