Terug naar overzicht
Ooohhh zoveel mensen die hier stilaan verdwijnen na hun grote dag, heel normaal natuurlijk. Ik wens je het allerbeste met jullie volgende project. Ik heb nog 64 dagen te gaan :-)groetjes
pfoeh raar, met dat je zegt dat dit een van je laatste posts is, merk ik toch bij mezelf dat ik denk 'neeee eehhhh...' hihi maar het is normaal, zoals Vanessa zegt! dit hoofdstukje in jullie boek heb je mooi afgesloten, op naar het volgende! en het volgende en het volgende en het volgende en en en... :-) ik hoop je alleszins hier en daar nog eens 'tegen te komen' op het forum!!!en veel succes met alle volgende hoofdstukjes!
Hey Guinevere, mag ik je eens vragen wat je zo betaalt voor die videograaf? :) bedankt!
Ik betaal niets voor mijn videograaf, is een vriend van mijn ouders. wel gemakkelijk
Veel succes met de verhuis, staat bij ons ook op de planning komende maand Geniet nog super lang na en veel geluk voor de toekomst!!groetjesSandra
succes met de verbouwingen.Naast draaien doe ik ook verkoop van tegels/natuursteen/.... ;-)groetjesKurt