Terug naar overzicht
Voila, dat zijn ze (heb er wel 2 ;-)
Oh Kelly, ze zijn prachtig, maar ik heb ook brede voeten én een zwakke enkel... Dus vrees dat ze niets voor mij zullen zijn, spijtig! Veel succes met de verkoop!
Ja, als je brede voeten hebt, raad ik ze ni aan De hak is 10 cm maar om te wandelen zijn ze wel gemakkelijk, ze knellen bij mij enkel vooraan x toch merci xxx
ooh prachtig , niet mijn maat en niet mn prijzen klasse :D
Heel mooi! Spijtig genoeg heb ik een 39 :(
Oei zijn ze zo erg :( heb ook brede voeten en mijn staan thuis in de kast te wachten tot ik ze ga inlopen... hmm je doet me bang krijgen... ik heb model Hanna in het turquoise
praaaachtige schoenen - jammer dat satijn zo "teer" is anders had ik al toegeslagennu, sowieso raak je deze prachtige sloefkes kwijt op kapaza aan zo'n prijs!
Michele, ik heb echt brede voeten, ik denk dat ze meestal geen problemen geven maar ik vond ze van in het begin erg knellen maar ik dacht; IK MOET DEZE SCHOENEN HEBBEN!!!!!! Als het in men kop zit, zit het niet in men voeten maar deze keer dus wel!!!!!! Een maat groter was ook geen optie want ze zouden uitsleffen....Kapaza dus, ik zal eens proberen se Rebecca....
Mag ik ze eens komen passen ? Ik ben van Linkeroever ? Stuur maar een PB als je wil.
zeker Peggy, pb lukken ni meer bij mij hier maar mail maar xxx
Hele mooie schoenen! Mijn maat zelfs, maar ik ben gewoon van plat te lopen, en dan een overstap maken naar 10 cm lijkt me een te grote stap.
Dag Kelly, je mag me mailen op peggydevisser@gmail.com.Bedankt
Supermooie schoenen. Maar ik heb maatje 39 :-(