TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
26-4-2014
|
27-6-2013 23:54:32
ik heb hier ook over getwijfeld. Maar heb toch besloten om een forfait te nemen. Deze was maar 6 euro per persoon en ik denk dat er veel mensen zijn die 3 drankjes drinken, dus dan kom je er ook aan. En zo weten we hoeveel we gaan moeten betalen achteraf, want hoe later op de avond hoe zatter meestal de mensen en hoe meer sommigen durven bestellen of laten staan of niet meer weten waar ze hun drank hebben neergezet. Ik wou niet voor verrassingen komen te staan.
|
|
Ne
28-9-2013
|
28-6-2013 8:01:27
Wij nemen een forfait tot 1u en nadien per consumptie.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
28-6-2013 9:09:05
Wij hebben forfait genomen van 23u tot 4u aan 12 EUR pp omdat we op voorhand wilden weten hoeveel alles ons zou kosten. Achteraf gezien was het per consumptie goedkoper geweest zeker omdat de oudere garde al rond half een is vertrokken.
|
|
Jessica
7-7-2012
|
28-6-2013 9:14:33
Ik heb al gehoord van zalen(maar geen idee of dat in de schuttersvest het geval is) waar je bv kiest per consumptie en wanneer de zaal 'ziet' dat je aan meer komt je toch de dranken forfait rekenen of omgekeerd, mogelijk zoiets proberen te regelen met de zaal. Eerlijkheid blijft natuurlijk altijd de vraag... dat kan je nooit controleren.
|
|
Helena
5-7-2014
|
28-6-2013 9:45:42
Het hangt ook van het weer af: op een snikhete dag zullen mensen 's avonds meer drinken dan wanneer het frisser is (misschien wel sneller frisdrank of wijntjes dan bier). Wij willen ook geen verrassingen en kiezen voor een forfait van 4 uur frisdrank, bier en wijn.
|
|
Sanne
9-7-2011
|
28-6-2013 9:46:39
Wij hebben per consumptie betaald, op aanraden van de zaal, maar dat was enkel van 14u tot 17u en alcoholvrij. Het was ook niet extreem warm die dag (want dan drinken de mensen natuurlijk al meer). Bij ons betekende dit wel dat we de tafellinnen apart moesten betalen, want die zaten normaal bij de forfait-prijs inbegrepen. (andere zaal dan die van jullie)
|
|
Jente
26-10-2013
|
28-6-2013 13:27:05
Wij nemen een forfait. Langs de ene kant omdat het per consumptie echt duur is bij onze feestzaal (2,5 voor een frisdrank of water) en langs de andere kant omdat mijn familie en onze vrienden en collega's toch wel houden van een stevig feestje en niet kijken op een pintje meer of minder. Ik vind het ook wel handig dat je perfect vooraf weet hoeveel je feest gaat kosten!
Bij ons kost een forfait 10 euro pp (van na het dessert tot het einde van de feest).
|
|
Bea
6-7-2013
|
28-6-2013 16:37:21
Wij hebben geen forfait genomen. Op zich vind ik het wel comfortabel, zo heb ik bij sommigen kunnen zeggen die niet zeker waren of ze konden komen (ziekte: zien hoe ze zich die dag voelen). Kom maar als je kan. (ik heb toch mensen die zeggen: ik kom later en mensen die vroeg gaan weggaan dus voor eten is het geen probleem). Ik denk dat ze meestal wel winnen met een forfait en het aantal grote drinkers is bij ons beperkt. Nu hebben we ook voor duurdere wijn gekozen en dat zou met de forfait wel heel duur uitkomen. Op zich zijn we ook zeker dat we alles vlot gaan kunnen betalen dus dat is ook geen stress.
|
|
sara
14-6-2014
|
28-6-2013 16:59:46
Amai, onze zaal vraag 28 euro forfait per persoon van 21 uur tot 01 uur (4 uren). Dus misschien beter ook per drankje als ik dit hier zo lees.
|
|
wendy
21-9-2013
|
28-6-2013 18:30:46
Wij betalen 27.50€ en dit van 19u tot ??? Als we een buffet ( eten of dranken) nemen, is onze zaal gratis en zit tafellinnen, bloemen en bediening er allemaal in. Denk dat dit niet overdreven is.
|
|
Sofie
6-7-2013
|
28-6-2013 19:00:35
Wij betalen 32,5 euro forfait per persoon van 19u tot 4u inclusief alle dranken, bieren, trappisten, wijnen,.. Sterke drank wordt niet geserveerd! Een consumptie kost 2 euro per glas en een fel wijn kost 21 euro per fles... Zwaardere bieren zullen meer dan 2 euro per glas kosten maar daar weet ik de juiste prijs niet van.. We hebben er ook over nagedacht maar toch maar de drankenforfait genomen.. Toch wel enkele drinkers onder de genodigden ;-)
|
|
stephanie
26-4-2014
|
28-6-2013 22:25:51
zoveel dat jullie allemaal moeten betalen voor een forfait. Dan zou ik misschien ook wel nog eens nadenken. Maar doordat het bij ons zeer goed meevalt van prijs. Hebben we er niet echt over getwijfeld
|
|
Debby
31-12-2019
|
29-6-2013 0:57:45
Onze zaal vraagt 20€ voor de forfait, maar frisdrank kost maar 1,10. Dus wij gaan voor consumptie gaan. Niet al onze vrienden zijn grote drinkers en je moet ervan uitgaan dat een zaal normaal geen verlies zal maken met de forfait, anders drijven ze die prijs wel weer op.
|
|
johnny
14-9-2013
|
29-6-2013 16:27:24
Hier de gemeentelijke splinternieuwe feestzaal.(vrij van traiteur, niet van drank) Zaalhuur = 430€ inclusief keuken, borden, glazen, opruimen en poetsen, enz. Bediening: 10€ per uur per garçon. Drank per liter/bak/fles.(behoorlijke korting op verkoopprijzen , want voor privefeest van eigen inwoners van de gemeente, andere betalen meer, ook meer zaalhuur) Wel merkgebonden, dus helaas hangen we aan de Pepsi hier... Viering, receptie, avondfeest enzo is allemaal in dezelfde zaal en wordt gewoon bij elkaar geteld.
Aangezien de meeste gasten bij ons behoorlijke "tankers" zijn valt dat gelukkig dus nog mee. Sterke dranken doen we niet, dan zijn ze te rap zat.
|
|
Liesbeth
24-8-2013
|
2-7-2013 21:56:12
bedankt voor de reacties!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|