Terug naar overzicht
onze getuigens hebben met het vragen een parker balpen gekregen. Maar wij gaan ze niks meer geven met de trouw zelf...
Mijn broer kreeg een goodiebag met een stoere emaillen tas met daarin een bon, grappige vintage kauwgom, dafalgan, manly mints,.... De bon is goed voor een avondje pintelieren en eten met ons twee. (hij is 17) :) Mijn andere getuige heeft zo zot veel gedaan voor mij dat ik geen enkel cadeau geschikt genoeg vond. Ze heeft ook een goodiebag gekregen met grappige spulletjes en daarin een lieve brief om haar te bedanken. En ik neem haar mee naar een goed restaurant volgende week om op mijn kosten te gaan eten.
Hey Stephanie,Wij hebben de getuige van mijn man (intussen al :p) een goeie fles whisky en een goede Cubaanse sigaar gegeven aangezien hij daar echt mee bezig is.Voor mijn getuige kocht ik een zoetwaterparel met hanger en ze was er heel blij mee.Ik had er ook een blaadje bij gestoken zoals onderstaande link : http://www.etsy.com/uk/listing/104556993/couldnt-say-i-... Ze was alleszins heel blij. :)Groetjes,Lies
Marieke,jullie bruiloft zag er geweldig uit(die foto's wauw) En je had zo een beetje vintage gevoel,was dat jullie thema? Heb het aan mijn toekomstige laten zien en vond het ook zeer mooi. Ook de kleding was prachtig,zelf wil ik graag een kort kleedje. En het kostuum van je man vonden we allebei leuk,niet te stijf en mooie kleuren!
Ik heb mijn getuige een setje juwelen gegeven dat bij haar kleed past :) mijn ventje gaat zijn getuige een bongo bon of wat wijn cadeau doen :)
vrouwelijke getuigen : een infinety armbandje + balpen met textjemannelijke : sigaar + balpen met textje :)bloemenmeisje : een mooie bloemenringetje ( ze is 9jaar)
wij hebben geen getuigen dus heen probleem qua cadeau
De onze (4) krijgen een dikke smakkerd en een knuffel. :-)
Bij ons hebben ouders en getuigen een bonsai-boompje gekregen...
Wij krijgen onze foto's ook digitaal dus ik ga voor hen een persoonlijk fotoboek maken zodat ze ook ineens een mooi aandenken hebben.
De onze krijgen een hotelovernachting na het feest.
Via Etsy kan je mooie dingen bestellen! Het is wel aangeraden om spulletjes uit Europa te bestellen (kwestie van extra kosten (invoer + douane) te vermijden).