Terug naar overzicht
Hoi!Ik ben daar eens gaan kijken naar jurken, het was niet de bedoeling dat ik iets ging passen.. Dit was uiteraard zonder afspraak.. Maar om te passen denk ik met afspraak..Raar dat ze niet opnemen! Het is een fijne winkel, veel keuze en ook wel vriendelijke verkoopsters denk ik.. Maar ik vond het aan de dure kant en de nieuwe collectie was toen nog niet binnen (Ik spreek wel over oktober vorig jaar), dus ben ik naar een andere winkel gegaan :)
Hey noortje, bedankt voor je reactie!! =D Ik ga het morgen nog eens proberen en als ze dan niet opnemen dan ga ik ook ergens anders kijken. Je zei dat het nogal duur was, wat bedoel je daarmee? Mijn budget is 1500 euro. Zou ik daarvoor een mooi kleed vinden? Groetjes
Ikzelf ben naar Le Chapeau gegaan in Antwerpen en daar was de service zeker ok. De verkoopster was vriendelijk en niet opdringerig. Ik heb op het forum wel al mindere ervaringen gelezen van bruidjes bij Le Chapeau dus het zal wel wat afhangen van wie je als verkoopster hebt.Bij Le Chapeau in Antwerpen moet je sowieso een afspraak maken. Als die in Bree een gewone winkel is (geen outlet) vermoed ik dat je ook een afspraak zal moeten maken. Bij outlets zijn ze daar meestal losser in. Met een budget van 1500 euro moet je zeker al iets kunnen vinden!
ik ben in Bree geweest - om echt te passen moet je wel een afspraak maken inderdaad... ik heb ze wel aan de lijn gekregen - zijn ze niet toevallig in verlof of zo? of kijk eens naar de openingsuren op de website!vreemd...voor jou budget hebben ze wel wat - ze vragen er ook meteen naar als je binnen komt, zodat ze je niet een jurk aandoen die serieus over je grens gaat! heel veel keuze, maar blijkbaar moet je geluk hebben met diegene die je helpt... er zijn zowel negatieve als positieve ervaringen!die van mij was dus positief... maar ik weet de naam niet meer... Ik denk Monique of zoiets... :-)