Terug naar overzicht
Pistool, hoedjes, bont-stola, parelketting, oude champagneglazen, lange handschoenen voor de dames, vlinderdasjes voor de heren, sigarettenhoudertje,...
Een retro servies(kopjes,theekan) Een namaakpistool en zwart strikje( James bond) Tekstballon waar iets op staat geschreven Halve harten die je samen moet brengen Retro fotokader Dit vind ik zelf zeer tof,een polaroid frame maken en vanonder jullie namen en de datum... Hoe ga je dit doen,ik wilde zelf ook een photobooth huren maar is wel kostelijk. Je kan natuurlijk 2 vintage stoelen plaatsen met een mooie achtergrond,maar trekt de foto's dan? Vond het ook wel leuk met de booth dat de gasten de foto's dadelijk konden meenemen... Ben benieuwd hou me op de hoogte
Bedankt voor de reacties! Bij ons kwam het voorstel van de fotograaf zelf, zij gaat dan ook zelf de foto's nemen. Het is dus eigenlijk een zelfgemaakt hoekje, niet echt een hokje zoals in het station. Ik ben zelf wel relatief creatief, dus dingen zelf maken lukt wel! Dat idee van de stoelen en de achtergrond vind ik wel leuk, de polaroid frame ook! Zou je die niet uit groot karton kunnen uitsnijden? Of cadapac (van dat maquettekarton met mousse tussen), dat is stevig genoeg om recht te houden.Super, ik begin al zin te krijgen om te knutselen!
Ja natuurlijk Tine,ik weet niet of je een pinterest account hebt maar hier vind je super veel ideetjes!