Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor powerpoint-foto's tijdens diner

28-6-2013 16:00:46
Hallo allemaal!

Graag wouden we iets leuks doen tijdens het diner. We wilden eerst foto's projecteren van alle aanwezigen, maar dit hebben we al op verschillende trouws gezien, dus nu zijn we op zoek naar een ander idee. Iemand nog inspiratie? :)

Alvast bedankt!
Groetjes

Catherine

catherine
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 848

margot
7-9-2013
 Meld misbruik28-6-2013 16:26:48

wat wij gaan doen , is kinderfotos van ons 2tjes .. mr zoekt nog naar meer dingens :)

Patrick

Meld misbruik28-6-2013 16:40:37

Volgens mij is wat aangename muziek nog altijd het beste met nu en dan een uitspringer, foto's gaan gauw vervelen en hebben maar enkele minuten aandacht,
tafelgasten zijn gewoonlijk in gesprek en hebben niet de volle aandacht.
Eventueel voor het dessertbuffet enkele minuutjes is uit onze ervaring meer dan genoeg.
Tussen de maaltijden kan ook een hele korte act van vrienden voor wat gezelligheid zorgen.
Succes.

jolma
5-10-2013
 Meld misbruik28-6-2013 17:04:10

Wij zetten wist-je-datjes van ons twee (zowel van ons als koppel als van ons als individu en kind) op tafel. Kwestie dat er een gespreksonderwerp is en zeker voor de tafels waar mensen aan zitten die elkaar wat minder goed kennen.

Geert

Meld misbruik28-6-2013 17:19:38

Met http://www.animoto.com kan je animatiefilmpje maken met wat foto's en wat tekst. Kan je gratis uitproberen.

Geert van Kaartencollectie.be

jasmien
22-6-2013
 Meld misbruik28-6-2013 22:31:16

Hey, Wij hebben tijdens het eten videoclips laten zien van onze favoriete liedjes... Op YouTube vind je mooie clipjes die je gemakkelijk kan afhalen en die goed van kwaliteit zijn...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...