Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwauto en leuke fotolocatie 22 dec.lochristi

28-11-2006 12:57:58
we zijn nog steeds op zoek naar een klein origineel , heel oud cafeetje met leuvense stoof ofzo in de omgeving voor onze foto's
alsook naar een oude originele betaalbare auto
bedankt alvast

dirk
22-12-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 786

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik28-11-2006 14:38:52

Hey,

een echt caféetje met leuvense stoof is het niet, maar ik denk dat je in De Nieuwe Heerd wel mooie foto's kan maken in de kerstperiode. Dat is op de grote baan richting Lokeren.

Veroniek

Meld misbruik28-11-2006 15:18:38

Hoi Chantal

Ben jij van Lochristi afkomstig?

Trouw je daar enkel voor de wet of ook voor de kerk?

Wij trouwen volgende zomer ook in Lochristi.

Je kan dat ook altijd eens vragen aan een begrafenisondernemer die heeft ook soms speciale auto's. Ik weet dat de begrafenisondernemer aan Ganda Ham (als je uit de stationstraat naar links gaat, heb je op uw linkerkant een begrafenisondernemer) Ik ken iemand die daar geweest is en het was een mooie auto...

Voor een fotolocatie met een oud cafeetje meteen Leuvense stoof... In Gent (het kleinste cafee in Gent) is een oud cafeetje en volgens mij hebben ze een leuvense stoof, maar ben het niet zeker... Ga het adres eens vragen.
In Lochristi zelf weet ik zo niet direct iets zijn, dat oud genoeg is voor jullie...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

eveline
31-3-2007
 Meld misbruik29-11-2006 20:18:51

Hey evelien,

De nieuwe heerd, wat is dat voor iets? En waar ligt dat ergens?

Groetjes van Eveline die in maart in Lochristi trouwt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...