Terug naar overzicht
Hey,een echt caféetje met leuvense stoof is het niet, maar ik denk dat je in De Nieuwe Heerd wel mooie foto's kan maken in de kerstperiode. Dat is op de grote baan richting Lokeren.
Hoi ChantalBen jij van Lochristi afkomstig?Trouw je daar enkel voor de wet of ook voor de kerk?Wij trouwen volgende zomer ook in Lochristi.Je kan dat ook altijd eens vragen aan een begrafenisondernemer die heeft ook soms speciale auto's. Ik weet dat de begrafenisondernemer aan Ganda Ham (als je uit de stationstraat naar links gaat, heb je op uw linkerkant een begrafenisondernemer) Ik ken iemand die daar geweest is en het was een mooie auto...Voor een fotolocatie met een oud cafeetje meteen Leuvense stoof... In Gent (het kleinste cafee in Gent) is een oud cafeetje en volgens mij hebben ze een leuvense stoof, maar ben het niet zeker... Ga het adres eens vragen.In Lochristi zelf weet ik zo niet direct iets zijn, dat oud genoeg is voor jullie...GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey evelien,De nieuwe heerd, wat is dat voor iets? En waar ligt dat ergens?Groetjes van Eveline die in maart in Lochristi trouwt...