Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen brengen?

28-11-2006 13:13:40
weet er iemand iets tofs om de ringen te geven.door ons bruidsmeisje. liefst geen beer of ringkussentje groetjes

patricia
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 367

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik28-11-2006 14:02:22

Hey,

Bij Seniflorum vind je een klein boeketje waar de ringen aan kunnen bevestigd worden. Ze hebben voorbeelden op hun website.

Groetjes, Sissi

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik28-11-2006 14:07:03

hebben jullie een hond? Een vriendin van mij had de hond de ringen naar voor laten brengen, 1 van haar zussen stond achteraan in de kerk en toen de ringen moesten komen riepen ze hem en zij stapte helemaal alleen naar voor, ze hadden haar een grote strik rondgedaan en daarop de ringen bevestigd; Je moet je hond wel gewoonmaken aan die strik, want in het begin was die strik wel sneller uit dan dat je hem kan aandoen :) !

Maar het was wel een vertederend zicht, iedereen :"oohh, schattig"

groetjes Veerle
23/09/06
al 65 dagen getrouwd

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik29-11-2006 8:14:20

Wij hadden onze ringen aan 2 hartvormige heliumballonnen, erg mooi vonden wij zelf. Aan de ballonnen hing een speciaal gewichtje, zodat ze niet de lucht invlogen in de kerk. Allemaal besteld op www.trouwen.nl en dan naar de giftshop. Ze hebben er nog veel meer leuke dingen!
Succes ermee!
Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik29-11-2006 13:31:22

Hey,

Mijn nicht had zo een bambou-stengel dat gedraaid was, met daarbij een witte cala (bloem). En nog een strikje bij ofzo. En op de bambou zat de ring. Juist zien dat de ring er niet gemakkelijk afkan ;)
Zij heeft dat opgelost door de ring met een klein touwtje vast te maken aan de bambou.

Groetjes,
Christine

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik29-11-2006 20:07:10

Bij ons gaat de hond de ringen dragen. We gaan ze met lintjes aan een stok bevestigen.

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2007 18:36:39

Hoi!

Onze ringen staken in een lief klein juwelendoosje voor kleutermeisjes. :d

Onze trouw was niet erg formeel dus het paste wel.
Het doosje gebruiken we nu nog steeds regelmatig als onze ring even af moet. (voor renovatiewerken of ziekenhuis opname) Dan gaat hij slapen in zijn ringhuisje. :d

Gewoon iets kiezen wat je zelf leuk en tof vindt dus!!! (ookal is het iets voor kleuters :d)

Nieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...