Terug naar overzicht
Ooh hebben ze nu reeds veel van de nieuwe collectie binnen?Ik heb pas bewust een afspraak gemaakt in november bij JPC Collection aangezien ik dacht (en te horen had gekregen van andere bruidswinkels) dat de collecties pas in de loop van oktober binnen kwamen...Ik ben zooooooooooo blij voor je ! Weer een vinkje dat je kan aanbrengen!Ik ben stiekem toch wel heeeeeel benieuwd naar wat voor jurk je gekozen hebt.Ps ik heb verder enkel nog maar goede commentaar gehoord over JPC Collection. Zeer vriendelijke mensen en ook de na-service is toch in de puntjes geregeld...Veel plezier !
Vicky, super dat je je kleedje al gevonden hebt, ik dacht ook dat de nieuwe collectie er pas in oktober zou zijn. Vallen de prijzen daar wat mee want mijn budget voor mijn kleed is niet zo groot ;-).
Mijn zus en mama hun suitekleed kwam van daar. Dag van aankoop super vriendelijk met drankje, praatje, ... Bij eerste pas heel wat minder, dure retouches en onvriendelijke naaister. Verkoopster in geen verste verte te zien want dat is hare winkel niet. Mja, mooi fancy winkel maar mijn zus zal later niet daar haar kleed halen.
Hey! Het hangt ervanaf wat voor service je wilt. In een kleine winkel sluiten ze de deur van de winkel en focussen ze met één of met twee volledig op jou gedurende 1 of 2 uur. In een winkel als JPC sta je daar met 4 of meer bruiden naast elkaar...Sommigen vinden dat niet erg maar ik vond dat niet aangenaam. Ik kan het dan niet laten om alles te vergelijken en te beginnen twijfelen. Maar zo heeft iedere winkel wel zijn eigen karakteristieken hé:)
Nu begin ik toch en beetje te twijfelen over JPC collection :-)Soit, nog tijd genoeg om dat te beslissen wat ik al wel kan verklappen is dat het een Pronovias zal worden :-).Mss dat ik nog eens naar le Chapeau & Maxim's Couture ga en dan beslis waar ik het beste gevoel heb...Ivm de 2014 collectie... bij de andere winkels is deze collectie er idd pas in oktober maar voor pronovias zijn ze (en ik denk Le Chapeau ook) premium dealers, vandaar dat ze al wat vroeger enkele jurken krijgen (dit is zo voor Pronovias, voor de andere merken weet ik het niet).Dus als je niet meer kan wachten (zoals ik :-)) kan je altijd al eens gaan passen :-)