Terug naar overzicht
Veel plezier bij het passen Melissa...Ik volg mee of jij je er jou droomjurk ook mag vinden ;-).Groetjes
Veel succes! Ben binnenkort ook van plan om eens te gaan kijken. Op hun Facebook staan enkele prachtige modelletjes, waarvan eentje waarop ik verliefd ben :) laat zeker weten hoe het was.
Hey Evy, mag ik al weten op welk modelletje jij verliefd bent? Je mag het ook via een privé berichtje laten weten :-).Het mijne komt ook van daar. Daarmee...Groetjes
Hey Krista, zal het even via prive sturen :)
mijn kleed heb ik een 3 tal weekjes terug ook bij youniek gevonden, ben heel benieuwd of jij er jouw kleed ook gaat vinden veel succes!!
En ik ga zaterdag langs. Afspraak werd net bevestigd. Spannend... want heb zo'n voorgevoel dat ik hier mijn ding ga vinden. :)
amai iedreen is vol lof over youniek,ik ga vrijdag passen bij bruidsmode hasselt. maar ga toch ook zeker eens een kijkje nemen bij youniek!moet je lang wachten voor een afspraak?
Ik had zaterdagavond een mailtje gestuurd en vandaag antwoord gekregen. Ik raad wel aan om te telefoneren... dan gaat het nog een pak sneller :)
Merci evy,maar ik wou samen met mijn toekomstige gaan. Hij bij de heren en ik bij de dames : ) Want het is voor ons al rap een uurke rijden.
Droomjurk gevonden vandaag! Er moeten alleen enkele kleine aanpassingen geeuren. Namelijk strapless ipv badjes. Vanaf ik hem aanhad wist ik direct: dit is DE jurk! Zowel mijn mama als de vriendin die mee was waren het er mee eens. Was natuurlijk wel een van de duurdere jurke maar met kant en handwerk is hij het meer dan waard! Meteen voorschot betaald en offerte vastgelegd. Weeral iets om af te vinken.
Proficiat! Moet een leuk gevoel zijn. Hopelijk staat mij zaterdag hetzelfde te wachten :) Had je genoeg keuze?
Er was zeker en vast keuze genoeg. Had 7 jurken apart gehangen om te passen maar na 4 jurken was ik al zeker dat ik mijn jurk gevonden had! Veel plezier zaterdag; het is inderdaad een leuk gevoel.
Oh leuk Melissa,Fijne winkel, mooie kleedjes en lieve toffe fijne mensen bij Youniek he?Leuk dat jij je droomjurk ook gevonden hebt ;-).Groetjes X
Zeer fijne winkel en toffe mensen inderdaad! Ze hebben me beide goed geholpen en zijn zeer vriendelijk.
heel blij voor jouw, ik heb mijn jurk er ook gevonden en kijk er al naar uit om hem nog eens te gaan passen :-) is toch een fijn gevoel he ;-)