Terug naar overzicht
Hey Lindsy,wij houden ons feest in de Zilverreiger. We waren tevreden over de ontvangst en de locatie (grote tuin). Via vrienden en familie hebben we ook al goede dingen over de zaal gehoord :)Veel succes met de zoektocht.
we zijn gisteren getrouwd en ons feest was in de zilverreiger echt super van begin tot eindezal foto's toevoegen van zodra ik ze heb
Hallo, wij zijn van dezelfde streek en trouwen de dag voor jullie :-) Wij hebben gekozen voor het Geuzenhof in Massemen (Wetteren), prachtige zaal, leuke omgeving en super gastvrouw en gastheer! Veel plezier met de verdere zoektocht.
Hey Lindsey!ik en mijne toekomstige hebben gekozen voor de zilverreiger :-) wij trouwen volgend jaar in mei en kijken er volop naar uit! Onze ouders waren er ooit al eens geweest en ook enkele kennissen en familieleden en die waren zeer tevreden over de service en eten. Dus wij hebben het erop gewaagd en wij gaan ons feest in de Zilverreiger houden. We hebben tot nu toe al een goede samenwerking gehad en ze zijn zeer vriendelijk!!
Ons feest anderhalve maand geleden was in de zilverreiger... en het was echt top!! Super lekker eten, , vriendelijke bediening, ... niets dan lovende commentaar. Nadien was ook de factuur en zo direct in orde (wat ik ook steeds belangrijk vind, dat je niet 20x moet bellen omdat er fouten in staan of zo). Tijdens de receptie kregen we telefoon dat twee neven er niet zouden geraken. Anvankelijk was afgesproken dat wij dat toch moesten betalen maar carine zei direct dat ze de drank niet Zou aanrekenen en het eten van die twee mensen kregen we netjes mee in potjes... echt super... de dag nadien hebben we er nog eens van kunnen genietexx