Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'Tips voor een goed huwelijk'

30-6-2013 14:09:28
Voor een collega zou ik tips voor een goed huwelijk moeten verzamelen. Iemand enkele tips/ideeën?
Het mag ludiek... Maar toch wel met enige achterliggende betekenis in liefst.

Ien
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1116

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-6-2013 15:44:07

Wij hebben een recept gemaakt voor eeuwig geluk.

Nu zijn jullie 7 jaar samen, en omdat 7 een geluksgetal is, vonden we dit het perfecte moment om jullie het ultieme recept voor een goed huwelijk mee te geven.

- 7 schepjes humor (klein blikje)

- 7 gram geduld en 7 gram begrip, goed mengen, als het ideale bewaarmiddel (2 glazen flesjes)

- Een groot blik vrienden, afgegoten (blik zuurkool colruyt + foto hoop)

- 7 lepels tijd voor elkaar, heel belangrijk (klokje)

- 7 dl pittige liefde, de kruiden kiezen jullie zelf (mooie glazen fles)

- Voor de glazuur: vertrouwen op smaak gebracht met eerlijkheid (borstel+kommetje)

- En dat geheime ingrediënt dat alleen jullie kennen en dat jullie zo’n bijzonder stel maakt (klein glazen potje doorzichtig)

Met dat recept op zak zijn jullie klaar voor een prachtige reis, en een mooi en lang huwelijk.

Marie
10-8-2013
 Meld misbruik30-6-2013 18:22:29

-hou je ogen wijd open voor je trouwt en knijp erna af en toe eentje dicht ;)
-blijf daten (met elkaar) ;)
-geef elkaar elke dag (minstens) één innige (tong-)zoen
-praat, praat, praat
-luister, luister luister
-geniet van een goed glas wijn samen en giet er af en toe 'n beetje water bij ;)
-doe je best mekaar op tijd en stond te blijven verrassen
-neem de ander nooit als vanzelfsprekend
-praat ruzies altijd uit, zelfs als 't in jouw ogen om iets onbenulligs gaat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...