Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma

30-6-2013 19:19:08
Mijn hubby t o be is iemand die zegt wat hij denkt

Daarom mijn angst , heb hem al enkele kleedjes laten zien die ik wel mooi vond maar zijn antwoord : ik zie dat niet op foto en nog jij moet dat aan hebben das dan nog een ander zicht.

Stel je voor dat hij mijn kleed niet mooi vindt wanneer we elkaar ziet , dan zal hij dit ook meteen zeggen
En ja zo is hij , hij zegt dit niet op een kwetsende manier ofzo maar toch

Nu wilt hij graag mee gaan wanneer ik op zoektocht ga voor mijn kleed zodat hij kan zeggen wat voor stijl hij best bij mij vindt passen en mooi vindt

Wat zouden jullie doen ?
Op zich weet hij die moment nog niet welk kleed het effectief gaat worden , maar weet ik wel wat hij goed vindt.

Maar vindt het zo raar om met hem te gaan , gaan ze in de winkel dan niet raar kijken?

Wij trouwen 2 mei 2014 , wanneer moet ik dan ten laatste jurk bestellen ?

Alvast bedankt

kelly
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 926

krista
9-8-2013
 Meld misbruik30-6-2013 19:24:35

Hey Kelly,
de knoop hak jij natuurlijk zelf door, wij kunnen enkel raad geven.
Ik ben alleen gaan kijken, ik heb het risico genomen.
Ik heb nu ook wel een bang hartje wat mijn hubby to be gaat zeggen.
Ik hoop op een eerlijke mening ookal is het negatief.
Maar als jij je er beter bij voelt dat jij je hubby to be mee neemt op kleedjesjacht dan gaan ze daar niks op moeten zeggen. Het is jou/jullie keuze.
Het belangrijkste is dat jij je op jullie dag goed gaat voelen in jou kleed.
Bespreek ff of jou hubby to be een suprise wil of alles mee onder controle wil en hou daar eventueel rekening mee...
Veel voorbereidingsplezier nog. X

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik30-6-2013 19:27:51

er zijn nog mensen die hun toekomstige meenemen hoor - de meesten doen het niet owv de traditie... maar jullie doen het toch zoals jullie willen?
misschien kan je zelf op zoektocht uitgaan en als je jouw mogelijke jurk(en) gevonden hebt, kan je aan de winkel vragen of je eerst nog een keer opnieuw mag komen passen met je toekomstige erbij ... en je zou dan heel erg verschillende jurken kunnen showen en feedback vragen, zodat hij nog altijd niet weet welke het wordt... en dan maar hopen dat ie niet alle droomjurken van jouw afkraakt haha

een winkel heeft 6 maanden nodig om je jurk op maat te laten maken - dus minimum 6 maanden op voorhand kan je best gaan.
in oktober komen de meeste nieuwe catalogussen uit, maar je kan eigenlijk dus gaan wanneer je wil!

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik30-6-2013 19:43:35

ik dacht als hij mee gaat en ik weet wat hij zoal mooi vindt
en ik "voel" dat HET kleed er tussen zit ik gewoon niet zeg

en gewoon nadien nog eens terug ga met mijn getuige en schoonmama en mama en zien wat zij ervan vinden zodat ik het dan kan bestellen :-)

hij heeft dan wel de kleedjes gezien , maar weet uiteindelijk niet welk het dan eventueel zal worden

We moeten nu nog 2 weken werken en dan hebben we 2 weken verlof
Ik vroeg aan hem net wil je dat ik een afspraak maak dan kunnen we samen al eens gaan kijken dan ben ik zeker dat ik wel een kleed kies dat jij ook mooi vindt

En hij zei van moet dat nu echt ? das veel te vroeg , ge moet met alles zo snel niet zijn
tis niet dat ik het al dadelijk zou bestellen
Maar hij is wat moe mss daarmee zijn reactie

ik zal het hem morgen nog eens vragen denk ik

Alvast bedankt

Ochja ik wil wel dat hij nog niet weet welk kleed ik heb maar of we de rest van de tradities gaan volgen weet ik niet
Wij hebben namelijk alles al omgekeerd gedaan , we zijn eerst aan kindjes begonnen , samenwonen en nu trouwen :- )

Maar het kleed moet geheim blijven tot de dag zelf vind ik

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik30-6-2013 19:49:59

Ik snap je,ik ga bijna altijd winkelen met mijn vriend daarom is het nu raar als hij er niet bij is... Misschien ga ik hem ook eens meenemen en dan een paar kleedjes showen. Ik wil graag een kort kleed,hij vind het al rap te kort : ) En dan erna terug gaan als ik "het" kleedje heb gevonden.

Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik30-6-2013 21:28:24

Wij hebben op voorhand op het internet allerlei kleedjes bekeken. Hij heeft daar steeds zijn mening over gegeven en zo wist ik wel wat hij heel mooi vindt en wat bij hem zeker niet in de smaak valt. Gelukkig voor mij kwam dit wel overeen met wat ik mooi vind, dus dat maakt het natuurlijk een heel stuk eenvoudiger, hé.
Ik vind het wel heel leuk dat mijn kleed nog een grote verrassing is voor hem, terwijl ik nu toch heel zeker weet dat het volledig binnen zijn smaak zal vallen.

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik30-6-2013 21:29:43

Ik heb mijn verloofde gewoon foto's getoond van verschillende genres kleedjes.

Akkoord, ik kan natuurlijk niet op voorhand zeggen wat mij zal staan en wat niet, maar door het tonen van de jurken en een gesprekje ben ik wel het een en ander te weten gekomen. Zo weet ik dat hij absoluut niet graag kant ziet, hij heeft een hekel aan volumineuze poef-rokken. Hij heeft een voorkeur voor een hartvormige, strapless neklijn en de jurk moet wit zijn. Een sleepje vind hij ook mooi, alsook kleedjes met A-lijn.
Als ik hiermee rekening hou, dan weet ik zeker dat ik een kleedje zal gekozen hebben dat hij ook wel mooi zal vinden.

Misschien is dit ook een optie voor jou, aangezien uw hubbie niet direct zin heeft om mee te gaan winkelen

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik30-6-2013 21:31:15

ja Kelly doet da,vind ik ferm...hem menemen,vor hem paraderen,een mode show geven en spreek voordien af dat hij niks mag zeggen(oooooooooooh da gaat voor hhem moeilijk worden) maar GIJ ZULT AAN ZIJN BLIK ZIEN...welk hij het moiste vindt!!! En achteraf ga je alleen terug....ik vind da romantisch,pretty woman achtig!!!

SUCCES!!!!!!

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik30-6-2013 21:49:10

Kelly, de reacties van 'het is nog veel te vroeg om naar kleedjes te kijken' heb ik heel erg veel gehoord!
Ik ben begin november 2012 begonnen en kreeg toen commentaren dat ik "er toch wel vroeg bij ben". Maar zoals hier al gezegd: het duurt +/- 6 maanden om je kleed te bestellen, dan moet dat nog worden aangepast en je wilt toch wel wat marge, ...
Ik heb mijn kleed op 15 december besteld, het was op 23 juni in de winkel en op 16 augustus ga ik voor mij eerste pas.
Dus: zeg tegen je hubby to be dat het zeker niet te vroeg is. Ik heb nu zelfs nog mensen die mij vragen of ik mijn kleed al heb. HALLO! Ik trouw binnen 3 maanden, natuurlijk heb ik dat al! :-) :-p

Brigitte

Meld misbruik30-6-2013 22:23:59

Dag Kelly ,

Ik heb 2 dochters die gaan trouwen op 10 maanden tijd
Het 1ste huwelijk is binnen een 4 tal weekjes , het 2de huwelijk van mijn andere dochter is ook in mei 2014 .
Allebei hebben ze hun kleedje vroeg gevonden
Mijn andere dochter die in mei 2014 trouwt heeft haar kleedje al maanden geleden besteld .
Als je u droomjurk vind , waarom dan nog wachten ?
Dat is dan toch een zorg minder .
Zelf vind ik dat je u kleedje moet kiezen zonder u toekomstige man .
Ook al is hij recht voor de raap , als je u " vrouw " voor de 1ste keer in haar jurk ziet op jullie trouwdag , dan ben je gewoon zo verliefd dat je u vrouw altijd prachtig zal vinden ( ook al zou het niet echt zijn keuze zijn )want elke bruid heeft op haar huwelijksdag een heel speciale uitstraling .
Dus , als ik van jou was zou ik het volledig alleen ( of met je mama ) doen zonder hem er in te betrekken .
groetjes

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik1-7-2013 7:59:02

ik ga mijn verloofde wel meenemen , ik wil dat hij helpt om een jurk te kiezen, wij shoppen altijd samen, dus nu mag hij ook mee ;-)

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik1-7-2013 8:41:52

Bedankt voor jullie meningen Ik ga het er vanavond nog eens met hem over hebben of hij het nog steeds wilt Uiteindelijk pas je zoveel kleedjes denk ik, en hij weet uiteindelijk niet welk het zal worden Desnoods vraag ik nadien wanneer ik terug ga een andere kleedje dat er op lijkt ofzo als ze dat hebben Hij wilt dat ik zolang mogelijk wacht met kleed aan te kopen aangezien ik nog vermager Maar als ik nu iets tijdens de solden echt naar men zin vind en ik vermager nog kunnen ze dit toch nog innemen hé Direct een kleiner maatje nemen durf ik niet , stel dat ik niet meer afslank ofzo

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-7-2013 11:34:08

voor een trouwkleed ga je sowieso nog terug om de maten te laten nemen en aan te passen!
de meeste bruidjes doen nog een afvalrace ;-) dus dat zijn ze gewend!

aangezien ik voor een kleed uit de avondcollectie gekozen heb (budgettair :-)), kon ik kiezen: ofwel datgene wat ik aan had (net ietsje te krap, waardoor het hier en daar wat samenkroop), ofwel een maatje groter en dit laten innemen...
(ik heb voor de eerste optie gekozen - intussen is er al 4,5kg af en moet ik nog gaan opletten dat ik niet teveel nog ga afvallen ;-) maar ook ik mag in augustus nog een keertje terug gaan voor de aanpassingen en verstellingen!)

nikky
6-7-2013
 Meld misbruik6-9-2013 13:17:22

ik heb het kleed ook gekocht puur op wat mij aansprak ,

ik zag het en het was wauw dat is het ,

ik deed het aan en was sprakeloos

en veel gedacht wat als hij het niet mooi vind ...

maar hij vond het prachtig :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info