Terug naar overzicht
zuiderse ham met frisse zomerse meloeneen zacht gevogeltesoepje met een vleugje bieslookeen huwelijk van runds en kalfsfilet met een tongstrelende peperroomsaus , denappelen en een gevarieerde groentenkranseen dessertenbuffet naar ieders smaakgroetjes
Ik zit hier te proberen, te denken, te herschrijven, maar anders dan "een zalig zoet buffet" kan ik het niet mooier verwoorden dan Brigitte, denk ik :-)
Wat dacht je van... :)Verfrissend samenspel van pittige ham en sappige meloenFluwelen gevogeltesoepje versierd met confetti van bieslookHuwelijk van kalfs- en rundsfilet , bekrachtigd met peperroomsaus,bekroond metgroentenkrans en vervolmaakt met denappeltjesWeelderige overvloed van zoete zaligheden
Verloving van zuiderse ham en cavaillon/meloenVeloute van gevogelte suprèmeHet mooiste huwelijk van kalf en rund met peperroom (less is more)Zoete hoorn des overvloeds
Dat van Mario is simpel maar mooi, niet te veel bla bla. :-)Mensen moeten ook nog snappen wat ze op hun bord gaan krijgen he hahah.
Waaaaaaaaaaaaaaw ja dàt is het se! Ik ga voor een mix van iedereen :) Superdikkemercie :-xKeshia
gij moet diplomate worden....