Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels over de zoektocht, kan iemand helpen?

1-7-2013 10:50:03
Hallo,
Ik ben er vroeg aan begonnen hihi maar alles verliep toevallig.
Wij trouwen pas volgend jaar in juli, maar kon het niet laten om al eens te gaan rondkijken in de bruidswinkels, gewoon beetje kijken welke stijl ik leuk vind, zeker niet van plan om al te kopen.
Nu had ik graag vorige week een afspraak gemaakt bij Prima Donna, maar ze wilden mij echt enkele kleedjes laten passen, zo vriendelijk!
Ik deed het tweede kleed aan en : BAM verliefd! De tranen in de ogen en ook bij mijn partner (hij was mee want het was totaal onverwachts) stonden de tranen in zijn ogen. Sinds dien laat het kleed mij niet meer los...
Nu had ik al een eindje een afspraak bij couture Robel (volgende week) om ook eens te gaan kijken en passen welke stijlen ik leuk vind.

Nu twijfel ik dus hé: verder kijken bij andere winkels en later beslissen, of gewoon op dat eerste gevoel afgaan, of zijn dit de normale emoties die je hebt wanneer je jezelf daar in een trouwkleed ziet en mag ik mij daar niet door laten vangen?

Het is ook zo dat ik nooit voor mezelf een kleedje in kant zou hebben gekozen en het kleedje is in kant,maar zo mooi! (is een bleu by Enzoani)

Alvast bedankt voor de tips of reacties :-)

kim
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1239

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik1-7-2013 11:23:32

oooh ik was ook verliefd op een kleedje van Blue by Enzoani (Danbury :-)), maar owv budget heb ik een 'goedkoper' kleedje gekozen (en er ook zeer blij mee, hoor)

je hebt nog tijd genoeg - da's één kant van het verhaal. De andere kant is dat je, als je eenmaal DE jurk gevonden heb, waarschijnlijk moeilijk te overtuigen zal zijn voor andere jurken.

Als ik in jouw plaats zou zijn, zou ik wel nog eens gaan kijken in de winkel waar je een afspraak hebt. Wie weet is er een jurk die je NOG mooier vindt. En als je meteen merkt van 'goh nee', dan kan je alsnog terug gaan naar de eerste winkel.
Twijfel je nog na je tweede winkel, kan je misschien nog naar een derde gaan kijken. (Uiteindelijk is al dat passen op zich al heel erg leuk eh :-))
En vrees niet dat je jurk 'weg' zou zijn - als je weet van welke lijn ie is en welke 'naam' ie heeft, vind je'm zeker ook nog ergens anders terug!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik1-7-2013 12:26:31

Ik zou ook nog anders gaan passen. En het even laten bezinken voor je een keuze maakt.

Ik dacht in de eerste winkel de jurk al gevonden te hebben. Ik ben naar twee andere winkels gaan passen en die ene jurk bleef in mijn hoofd zitten. Tot ik op een vierde plaats een totaal andere jurk echt fantastisch vond. Ik ben terug gegaan naar de eerste winkel om mijn keuze daar terug aan te doen, maar wat bleek, ik voelde me er de tweede keer echt wel niet meer hetzelfde bij en heb die dan ook niet gekocht.

Daarna ben ik naar de laatste winkel geweest waar ik die fantastische jurk gepast had en deze is het geworden. Mijn gevoel loog er niet om. Ik ben nog maar voor een eerste pas geweest en het is duidelijk dat ik de juiste keuze gemaakt heb. :)

Veel succes!

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik1-7-2013 12:42:29

Bij mij heeft het geholpen om verschillende winkels te doen.
Eerst in een outlet mijn droomjurk gevonden, maar op aandringen van mijn mama toch nog afspraken in andere winkels genomen. Ramp oh ramp, mijn droomjurk zou misschien weg zijn, want het was in een outlet!! Bij Moderna fantastische service en plots... mijn échte droomjurk aan. Daarna toch nog verschillende andere jurken gaan passen, inclusief in de eerste outlet de andere jurk. En toen wist ik het: de jurk van bij Moderna moest en zou het worden De andere jurken stonden mij ook perfect qua pasvorm, maar pasten minder bij wie ik ben. Bij mij heeft het keuzeproces dus zo lang geduurd omdat ik eerst niet goed wist wat ik zelf wou. Ik zou dus zeggen: niet té snel beslissen, doe eens een paar andere winkels en keer dan terug om nog eens dé jurk aan te trekken en te zien of je die jurk nog steeds de mooiste vindt!

Ellis

Meld misbruik1-7-2013 13:09:33

Rondkijken kan nooit kwaad! Als dit dé jurk is, zal dat zeker ook nog zo zijn na je volgende bezoekje. Je kan er alleen maar zekerder door worden! :)

Veel succes gewenst alvast en mocht je nog op zoek zijn naar mooie muziek om je ceremonie of receptie op te luisteren, kom dan gerust even een kijkje nemen op http://ellisgracewilson.com/?page_id=19 .

Lieve groetjes
Ellis

kim
18-7-2014
 Meld misbruik1-7-2013 22:15:15

Hallo,

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb de afspraak bij de andere winkel behouden(Robel Roeselare) en ook nog een afspraak bij dezelfde winkel( Prima donna Deerlijk) zodat ik het toch nog een tweede keer zie.
Op een opendeurdag (in januari-Antwerpen) had ik ook al eens enkele kleedjes aan gedaan, dat waren 'gewone' zijden kleedjes, maar daar had ik niet echt een wauw gevoel bij... Het was ook wel nog super vroeg en dat was meer voor de 'fun' hihi.
Daarom dat ik eens een tweede mening vroeg want dat 'wauw gevoel' had ik nu wel.

Maar zoals jullie aanraden, ik laat het nog eventjes bezinken...
Dank u wel :-)

kim
18-7-2014
 Meld misbruik1-7-2013 22:17:44

En hallo Nadia,
Bij was het het 'Dabra', prachtige kleedjes hé! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info