Terug naar overzicht
Er zijn weinig echte feestzalen in deze regio vrij van traiteur, buiten de verschillende gemeentelijke parochie/feestzalen dan.
Kasteelhoeve in Booischot (Heist op den Berg)
Ik ben tevens op zoek naar een zaal zonder traiteur maar heb al moeten vaststellen dat dit idd niet zo simpel is. De gekende parochiezalen zijn vaak verouderd en als je ze wil gebruiken moet je toch wel wat investeren aan bekleding en verfraaiing. Als je uiteindelijk uitrekent en vergelijkt, is het beter naar een beter koop formule in een feestzaal te zoeken wat je toch wel werk zal besparen. Veel succes in ieder geval.Wij huwen april 2014 en hebben de zoektocht naar een zaal zonder traiteur na een maand intensief surfen stopgezet. Momenteel onderhandelen we met een aantal budgetvriendelijke alternatieven .
Kasteel Battembroek in Walem is leuk... heel mooi, maar je meot er wel een tent bijzetten eventueel... binnen niet zooooo groot.
Er zijn nochtans vrij veel zalen vrij van traiteur, mits een beetje zoeken,over hoeveel gasten gaat het?
Een 150 tal mensen, maar voor mij is het te laat. Ik heb intussen een zaal mét traiteur. dat kwam goedkoper uit uiteindelijk.
Zoveel te beter dat je iets gevonden hebt..Maak er een fijn feest van dan zou ik zeggen.. ;-)
thnx!:-)