Het is een héle tijd geleden dat ik nog iets postte...
Het was een superdrukke periode, die nu nog drukker zal worden
Een heleboel is er reeds gebeurd:
- Problemen gehad met het bedrijf dat zorgt voor de tent, stoelen, decoratie, ... van onze eigenzinnige viering. De vrouw heeft 2 afspraken gemist zonder ons te verwittigen. We moesten telkens zelf bellen om te vragen waar ze zat! Eerst was ze zelf ziek en de volgende keer was haar zoon ziek. Nu uiteindelijk zijn ze vorige week geweest en wat bleek??? Zij is zelfstandig een gans ander bedrijf begonnen zonder ons iets te laten weten! Maar haar man doet het bedrijf verder en zorgde voor iemand die haar taken overnam. Die man en die vrouw zijn dan vorige week langs geweest en we hebben alles nog eens overlopen en de locatie samen bezocht. Nu is alles (eindelijk!) weer in orde en zijn we terug gerustgesteld dat alles in orde komt!
Oef, eind goed al goed.
- Mijn ma doet verschrikkelijk moeilijk! Ze wil zich overal (onbewust) mee moeien. Ze bedoelt het allemaal goed, maar wil wel overal haar zegske over doen: het is te duur, dat is toch nie nodig, ik ga wel zorgen voor bloemstukjes an moet ge da nie kopen, is zoveel eten wel nodig, ... Daardoor hebben mijn ouders ook problemen tussen elkaar want ze zet haar stress voer op mijn pa waardoor die constant discussies hebben. Pff, plezant is anders. Hopelijk zal ze veranderen eens het feest voorbij is!
- Bedankingscadeaus voor ouders (bon om te gaan eten in hun lievelingsrestaurant) en voor de getuigen (cadeaubon van Waasland Shoppingcenter) zijn gekocht.
- Cadeautjes voor de kinderen na de viering zijn gekocht. Ik moet alleen nog alles in elkaar zetten. (Bellenblazer waar een sticker van ons op gekleefd wordt, met een zakje met smarties)
- Bedankingscadeautjes voor de gasten van het feest zijn aangekocht (7 bakken bier) en de snoepjes besteld bij
www.suikerdraakje.be (Flesje MAES met zakjes 'poepjes' eraan, Mijn vriend noemt Maes en hij noemt mij Poepie...)
- De kledij voor onze bruidsmeisjes is gekocht. Deze zijn niet in onze kleurencode (blauw-wit) gekocht, maar ze gaan prachtig zijn! Heel kleurrijk zoals kleutermeisjes dat graag hebben
- Mijn proefkapsel en make-up zijn achter de rug. Het gaat héél mooi zijn! Ik wist niet wat ik moest verachten, maar het is nog mooier uitgedraaid
- We hebben op het laatste moment toch nog beslist om een videograaf vast te leggen. Gelukkig was er nog iemand vrij die dag en tot nu toe zijn we blij met onze keuze voor ikfilmje.
- De wegwerpcamera's zijn toegekomen voor op de tafels.
- De cadeautjes voor de bruidsmeisjes zijn besteld bij
www.yoursurprise.nl (knuffel met onze foto en hun naam erop) Die zouden elk moment moeten toekomen. Ben héél benieuwd...
- Mijn ventje is mijn bruidsboeket en de corsages gaan bestellen. Spannend
- De menu is goedgekeurd en ligt vast.
- Het vieringboekje is helemaal af (moet vrijdag juist nog goedgekeurd worden en dan kunnen we gaan afdrukken)
- De menukaarten zijn besteld.
- De tafelschikking zit in elkaar.
- De stickers voor op de cadeautjes zijn allemaal afgeprint (mag nu beginnen uitknippen en opkleven!)
- De tafelnamen zijn uitgeprint (nu nog uitknippen en lamineren)
- De parkingpijlen zijn gemaakt.
- Mijn enveloppendoos die ik zelf geknutseld heb is helemaal klaar en ik ben er zelf héél tevreden mee. Ook het ventje vond hem supermooi!
Voila, dat is er de laatste maand allemaal gebeurd...
Straks mag ik onze huwelijkskaar gaan afhalen.
Nu nog afspraken met fotograaf, videograaf, voorganger van de viering, DJ, feestzaal om de tafelverdeling door te geven, ...
Alles in elkaar steken: uitknippen, opkleven, lamineren, ...
Maar ja, als leerkracht heb ik nu de luxe dat ik vakantie heb. Dus elke dag zal nu volop naar onze grote dag gaan
Nog 19 dagen... SPANNEND!!!