Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een update...

1-7-2013 12:46:54
Het is een héle tijd geleden dat ik nog iets postte...
Het was een superdrukke periode, die nu nog drukker zal worden
Een heleboel is er reeds gebeurd:
- Problemen gehad met het bedrijf dat zorgt voor de tent, stoelen, decoratie, ... van onze eigenzinnige viering. De vrouw heeft 2 afspraken gemist zonder ons te verwittigen. We moesten telkens zelf bellen om te vragen waar ze zat! Eerst was ze zelf ziek en de volgende keer was haar zoon ziek. Nu uiteindelijk zijn ze vorige week geweest en wat bleek??? Zij is zelfstandig een gans ander bedrijf begonnen zonder ons iets te laten weten! Maar haar man doet het bedrijf verder en zorgde voor iemand die haar taken overnam. Die man en die vrouw zijn dan vorige week langs geweest en we hebben alles nog eens overlopen en de locatie samen bezocht. Nu is alles (eindelijk!) weer in orde en zijn we terug gerustgesteld dat alles in orde komt! Oef, eind goed al goed.
- Mijn ma doet verschrikkelijk moeilijk! Ze wil zich overal (onbewust) mee moeien. Ze bedoelt het allemaal goed, maar wil wel overal haar zegske over doen: het is te duur, dat is toch nie nodig, ik ga wel zorgen voor bloemstukjes an moet ge da nie kopen, is zoveel eten wel nodig, ... Daardoor hebben mijn ouders ook problemen tussen elkaar want ze zet haar stress voer op mijn pa waardoor die constant discussies hebben. Pff, plezant is anders. Hopelijk zal ze veranderen eens het feest voorbij is!
- Bedankingscadeaus voor ouders (bon om te gaan eten in hun lievelingsrestaurant) en voor de getuigen (cadeaubon van Waasland Shoppingcenter) zijn gekocht.
- Cadeautjes voor de kinderen na de viering zijn gekocht. Ik moet alleen nog alles in elkaar zetten. (Bellenblazer waar een sticker van ons op gekleefd wordt, met een zakje met smarties)
- Bedankingscadeautjes voor de gasten van het feest zijn aangekocht (7 bakken bier) en de snoepjes besteld bij www.suikerdraakje.be (Flesje MAES met zakjes 'poepjes' eraan, Mijn vriend noemt Maes en hij noemt mij Poepie...)
- De kledij voor onze bruidsmeisjes is gekocht. Deze zijn niet in onze kleurencode (blauw-wit) gekocht, maar ze gaan prachtig zijn! Heel kleurrijk zoals kleutermeisjes dat graag hebben
- Mijn proefkapsel en make-up zijn achter de rug. Het gaat héél mooi zijn! Ik wist niet wat ik moest verachten, maar het is nog mooier uitgedraaid
- We hebben op het laatste moment toch nog beslist om een videograaf vast te leggen. Gelukkig was er nog iemand vrij die dag en tot nu toe zijn we blij met onze keuze voor ikfilmje.
- De wegwerpcamera's zijn toegekomen voor op de tafels.
- De cadeautjes voor de bruidsmeisjes zijn besteld bij www.yoursurprise.nl (knuffel met onze foto en hun naam erop) Die zouden elk moment moeten toekomen. Ben héél benieuwd...
- Mijn ventje is mijn bruidsboeket en de corsages gaan bestellen. Spannend
- De menu is goedgekeurd en ligt vast.
- Het vieringboekje is helemaal af (moet vrijdag juist nog goedgekeurd worden en dan kunnen we gaan afdrukken)
- De menukaarten zijn besteld.
- De tafelschikking zit in elkaar.
- De stickers voor op de cadeautjes zijn allemaal afgeprint (mag nu beginnen uitknippen en opkleven!)
- De tafelnamen zijn uitgeprint (nu nog uitknippen en lamineren)
- De parkingpijlen zijn gemaakt.
- Mijn enveloppendoos die ik zelf geknutseld heb is helemaal klaar en ik ben er zelf héél tevreden mee. Ook het ventje vond hem supermooi!

Voila, dat is er de laatste maand allemaal gebeurd...

Straks mag ik onze huwelijkskaar gaan afhalen.
Nu nog afspraken met fotograaf, videograaf, voorganger van de viering, DJ, feestzaal om de tafelverdeling door te geven, ...
Alles in elkaar steken: uitknippen, opkleven, lamineren, ...

Maar ja, als leerkracht heb ik nu de luxe dat ik vakantie heb. Dus elke dag zal nu volop naar onze grote dag gaan

Nog 19 dagen... SPANNEND!!!

Eline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 776

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 12:51:04

way to go!!!!!!
komt allemaal goed, en tja, ik denk dat het normaal is om altijd wel iemand te hebben die 'lastig' doet, ni aantrekken xxx

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 14:27:50

Wauwie!!! Jij staat al een pak verder! *jaloers!* :-)
Wist niet dat je ook leerkracht was, Bon, ik ga hier maar eens aan een inhaalmanoeuvre beginnen dan :p
Zo'n trouw is toch een ferme evenwichtsoefening ze... Ouders die hun goesting willen, vrienden die lastig doen over 't een of 't ander, nen hoop rondgecross, slapeloze nachten en duizend keer van gedacht veranderen. Als ik ooit nog eens trouw (hernieuwen van de geloften of zo, want ik laat hem nooit meer gaan!), dan is't een pak simpeler, him & me, no fuss, just us.
Ik herken je frustraties :-)
Ik leef er enorm naartoe, maar 't is soms lastig om voor iedereen goed te doen. Weet wel onze dag, onze keuze, maar zo simpel is het helaas niet altijd.
Zal blij zijn als de dag er is, gewoon genieten, nergens iets van aantrekken en nadien huwelijksreis waar niets MOET. Zaaaaaaaaaalig!

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik1-7-2013 16:06:42

Het komt allemaal zo dicht bij he :-)
En die bemoeizuchtige moeder, check!! Niks van aantrekken, in-en uitademen, gewoon laten doen.
Die bedankingen zijn wel leuk bedacht, maes en snoepjes.
Wij zijn ook nog aan het twijfelen aan een videograaf (alhoewel ik twijfel of we er nu nog wel 1 zouden vinden).
Die videograaf die jij neemt heet "ikfilmpje"? Ik vind ze niet terug op internet. Mag ik vragen hoeveel ze vragen?
Ben je je kleed al gaan halen?
Ik ben heel benieuwd naar je foto's

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 10:47:38

Mercikes allemaal
Ja, het komt dichterbij he Jessy!
En voor jou Kelly is het nog dichter...
Kga ook blij zijn als de dag er is, maar heb er mij gisteren stiekem op betrapt dat ik hoopte dat de tijd soms eventjes zou willen stilstaan want heb de laatste dagen precies geen tijd meer voor mezelf. Elk momentje gaat naar diene dag. We hebben lang getwijfeld, maar gisteren toch besloten om nadien op huwelijksreis te gaan! Ben superhappy want de ontspanning nadien zal SUPER deugd doen
@Stephanie: onze videograaf heet Eddy Wittevrongel van "Ikfilmje" www.ikfilmje.be Donderdag komt hij voor de eerste keer langs, maar we hebben er via mail al een goed oog in.
Morgen ga ik mijn kleed voor de laatste keer (normaalgezien) passen en dan mag ik kiezen of ik het al meeneem. Maar ik ga wachten tot 2 dagen voor ons huwelijk. Het moet bij mijn ouders hangen en mijn broer is gehandicapt, die snuistert is alles wat hij leuk vind en wat hij ziet, of zijn handen nu vuil zijn of niet. Dan is er minder kans dat er iets aan komt.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-7-2013 13:56:10

Oooooh die zalige laatste dagen... zeg ik nu want ik herinner me dat ik toen af en toe dacht: "laat het nu maar komen". Geniet er van, deze periode komt niet meer terug!!

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 17:53:24

oh Rebecca, dank u voor die woorden want amai, ik heb nu zoiets van 'komaan, laat DE dag er maar zijn want ik heb er genoeg van, van al dat aftellen en al die stress'

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...