Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 10 dagen !

1-7-2013 12:49:24
Nu komt het echt wel dichter bij de grote dag . Nog laatste keer alles over lopen of we alles hebben en we zijn klaar :-) en hpl niks vergeten ! Maar ziet er allemaal goed uit hihi klaar voor de grote dag . Vrijdag eerst nog vrijgezellen vieren , ben zo benieuwd weet nog niet wat er mij te wachten staat vol spanning afwachten . De gezonde zenuwen komen er stilaan aan !!

kimberly
12-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1057

veerle
12-7-2013
 Meld misbruik1-7-2013 18:25:44

Bij ons is het ook nog maar 10 dagen. Spannend eh :) Tot hiertoe voorspellen ze al dat het zonnetje zeker van de partij zal zijn.

kimberly
12-7-2013
 Meld misbruik2-7-2013 12:11:12

Ja voorlopig zal het weer super zijn hpl blijft dit zo he .want we zitten tovh in belgie. Maar wat het weer ook doet het zal mijn dag niet stuk maken hihi. Ik wens jou ook alvast een super dagje toe !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...