Terug naar overzicht
Bij ons ging het tussen ines b en wim Meeuwsen in Antwerpen... Toen ik ines haar site bezocht dacht ik dat vind ik mooi en dat en dat en dat,... Maar toen ik in haar winkel te lier was vond ik daar helemaal niets in dat genre dus ik was beetje teleurgesteld. Mss was het een momentopname of niet dat weet ik niet maar zijn uiteindelijk toch voor de andere gegaan. Maar smaken verschillen dus als je niet te ver woont gewoon even gaan kijken.
Onze ringen zijn een ontwerp van Ines B. We zijn nog steeds tevreden met de keuze. We bezochten ook haar winkel in Gent, maar ons favoriete ontwerp hadden ze daar niet en hebben we dan ook bij andere juwelier aangekocht.
ik zou dan gaan voor wim meeuwsen wij zijn ook naar de winkel van ines b. voor de ringen van onze dochter had hetzelfde gevoel als debbyin haar winkel was het inderdaad niet zoveel keuze en geen wauw gevoel vind beide trouwens enorm duur wij zijn gegaan voor mika zij werkt vooral met eigen creatie's , zijn 2 super toffe meiden , en vooral ....de ringen zijn prachtig ! en heel wat goedkoper dan ines b. en wim m .voor dezelfde stijlgroetjes
Wij hebben de onze bij Ines Bouwen besteld in Lier. Intussen is de winkel in Gent op de Brabantdam ook open (wel een pak dichterbij :d). Wij zijn supertevreden!Haar papa (ook juwelier) heeft de bestelling opgenomen. De ringen waren niet 100% ons idee (voor mijn prottie was hij iets te frivool), en wij hebben net zolang met hem aan tafel gezeten, ideetjes overlegd om de ringen aan te passen, tot het 100% ONS was. Die mens was suuuuuuuuuuuper geduldig. We zijn vorige week gaan passen en de mijne, hoewel hij de zelfde maat heeft als mijn verlovingsring maar ander model, was ietsje te groot, ze gaan er nu een halve maat afpietsen en dan volgende week zouden ze klaar zijn. Ze hebben met ons ook nog eens overlopen of we nog steeds dezelfde gravure wilden, of er geen fouten in stonden, de steentjes, ... Heel vriendelijk en geduldig. Ik kijk er naar uit om ze op te halen en vooral ze te dragen! :)Ze hebben dus misschien niet zo heel veel in de vitrine liggen, maar je kan gerust binnen stappen met jouw idee en ze kan het zeker wel realiseren hoor. Mika ben ik ook heel tevreden van, maar da's vooral zilver. Bij Ines B. hebben we 'champagnekleurige' ringen gekocht. Voor goud vind ik mezelf te jong en al mijn andere juwelen zijn zilver, een trouwring is toch specialer, dus mocht voor mij wat 'opvallen' tgov mijn andere juwelen.
"mika" werkt veel met zilver , maar als de vraag gesteld wordt voor gouden juwelen is dit geen probleem .ik denk dat het vooral belangrijk is als je u eigen ontwerp ( eventueel met gezamelijke ideeen van jullie en de ontwerper(ster) kan laten ontwerpen en daar is " mika" een echte kei in ja sorry , ben echte fan van hengroetjes
Onze ringen zijn besteld bij Ines B. in Lier. Wij zijn hier zeer tevreden over. Dat de keuze beperkter was vonden wij net een pluspunt. Veel makkelijker om te kiezen! En inderdaad heel vriendelijke en geduldige mensen. Wij kiezen voor (wit)gouden ringen. Zilver is veel minder duurzaam, hier komen snel putjes en krassen in.