Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje bedanken getuigen

2-7-2013 11:04:26
Binnen 44 dagen is het zover en we zijn met de laatste voorbereidingen bezig.
Ons geschenkje om aan de ouders en getuigen als bedanking te geven is klaar, maar we hadden graag er voor de getuigen nog een kaartje met een vrolijk tekstje bijgestoken.
Iemand een leuk idee of voorstel?

Lindsay
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 990

Deborah
13-9-2013
 Meld misbruik2-7-2013 11:27:52

Begint dichterbij te komen! Spannend :-)!

Wij gaan er telkens een persoonlijk tekstje bijsteken...

Lindsay
16-8-2013
 Meld misbruik2-7-2013 12:09:17

Ja we zijn aan't aftellen nu :-)
We zijn er tot nu toe ook wel in geslaagd om het allemaal persoonlijk te houden; maar inspiratie zit momenteel vast :(
Een voorbeeldje of ideetjes kunnen dan vaak wonderen doen.
Bij jullie is het ook niet zo lang meer he..

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik2-7-2013 13:29:28

mag ik zo nieuwsgierig zijn wat jullie geven aan ouders en getuigen, ik dacht aan een bongo bon, maar verder weinig inspiratie
groetjes melissa

Lindsay
16-8-2013
 Meld misbruik2-7-2013 15:31:55

Hey Melissa

Wij hebben een hartje in glas (staat in een staander) laten graveren voor onze ouders met een tekstje op en dan voor onze getuigen een windlicht in glas (ook gegraveerd) met onze namen en datum en dan een bedanking erop.

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 8:50:56

leuk :) ja mijn mama woont in Amerika, en zij vertrekt een weekje later terug, en glas is zo gevaarlijk, voor mijn mama gaan we dan ook een mooi album laten maken en later opsturen, mijn papa en mijn aanstaande zijn ouders komen niet, dus hoeven we daar ook niets voor te voorzien en mijn getuige krijgt bongo bon voor fotoshoot, hij heeft een zeer drukke job, en vond zo weinig foto's van zijn gezin terug, daarmee een fotoshoot voor foto's van zijn gezin, mijn aanstaande zijn getuig is mijn mama, dus daar blijft het probleem hetzelfde

Lindsay
16-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 11:16:49

Die bongobon is dan idd wel een heel leuk idee :-)
Best iets geven waarvan je weet dat je ze een plezier mee doet denk ik, dan misdoe je nooit. En uiteindelijk, ik denk wat we ook geven, dat ze al blij zijn dat ze zo'n belangrijk deel van de dag uitmaken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...