Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft ervaring met een weddingplanner ?

2-7-2013 22:52:03
hallo
wij trouwen volgend jaar in augustus maar we zijn er nog niet uit of we het zelf gaan organiseren of een weddingplanner gaan in huren heeft iemand hier al ervaring mee

mijn vragen zijn dan
wat is u verwachtingspatroon wat betreft de diensten van de consulant?
ben je er tevreden over het werk dat ze leveren?

bijvoorbaat dank

Mandy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 723

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik3-7-2013 0:10:08

Davy

Meld misbruik3-7-2013 8:42:45

Beste Mandy

Proficiat met de trouwplannen.
Ik heb je een privéberichtje gestuurd met wat meer info.

Vriendelijke groet

Davy
www.allegebeure.be

Brigitte

Meld misbruik3-7-2013 9:36:45

mandy ,

veel hangt af of je het graag uit handen geeft of heel de weg wil afleggen en genieten om het zelf te doen .
ben je een stresskip of niet ?
wat is jullie totaalbudget ?
onze dochter trouwt binnen 4 weken en op de trouwbeurs hebben we ook contact gehad met een weddingplanner dat echt klikte , het gaf een goed gevoel en hij kon het doen voor ons vooropgesteld budget
toch zijn we er uiteindelijk zelf voor gegaan voor hetzelfde budget ( maar je kan er meer uithalen ) als je er zelf voor gaat dan
geef ik graag 1 belangrijke tip : begin er op tijd aan / zodra je huwelijksdatum vaststaat .
we hebben er echt geen spijt van want eigenlijk is het zalig om deze weg samen ( of met een close iemand ) af te leggen .
je hebt dan natuurlijk de touwtjes meer in handen en wat ik je ook wil meegeven is dat je moet onderhandelen , kan je veel centjes besparen
zoals je ziet hangt veel af van je persoonlijkheid .
maar wij vonden het geweldig om het zelf te doen

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...