Terug naar overzicht
Beste MandyProficiat met de trouwplannen.Ik heb je een privéberichtje gestuurd met wat meer info.Vriendelijke groetDavywww.allegebeure.be
mandy , veel hangt af of je het graag uit handen geeft of heel de weg wil afleggen en genieten om het zelf te doen .ben je een stresskip of niet ?wat is jullie totaalbudget ?onze dochter trouwt binnen 4 weken en op de trouwbeurs hebben we ook contact gehad met een weddingplanner dat echt klikte , het gaf een goed gevoel en hij kon het doen voor ons vooropgesteld budget toch zijn we er uiteindelijk zelf voor gegaan voor hetzelfde budget ( maar je kan er meer uithalen ) als je er zelf voor gaat dan geef ik graag 1 belangrijke tip : begin er op tijd aan / zodra je huwelijksdatum vaststaat .we hebben er echt geen spijt van want eigenlijk is het zalig om deze weg samen ( of met een close iemand ) af te leggen .je hebt dan natuurlijk de touwtjes meer in handen en wat ik je ook wil meegeven is dat je moet onderhandelen , kan je veel centjes besparen zoals je ziet hangt veel af van je persoonlijkheid .maar wij vonden het geweldig om het zelf te doen groetjes