Terug naar overzicht
Wij drukken ze zelf, dus enkel papierkosten (bij AVA)
wij doen het ook zelf :)
Ik denk dat wij dat ook zelf gaan doen
Wij hebben 1 menu per tafel in een kadertje gezet van Ikea (voor 1 euro) Aan beide kanten kan je het menu lezen! Ik wou er niet teveel geld aan spenderen.. Niemand doet er iets mee achteraf.
hier dachten wij ook van 1 menu te zetten op de tafel ( lange tafel 2 menu's) ook in een kader van ikea , samen met een foto met het tafelnummer Uiteindelijk staat daar maar enkel op wat je eet hé
Ik ga er een 3-tal denk ik per tafel zetten (tafels van 12 man...).Twijfel nog of ik ze zelf ga printen of ga laten drukken.Kijk eens bij PrintConcept of ZwartOpWit...Ik heb de mijne zelf gemaakt in Photoshop, 't voordeel van laten drukken is natuurlijk dat je die onvermijdelijke witte randjes van een printer daar niet hebt, maar als je geen "volledige" achtergrond of zo hebt, maakt dat natuurlijk niet uit.Ik heb vanmiddag dikker papier gekocht en ga ze straks hier eens uitprinten en zien wat 't geeft voor ik beslis om met een drukker te werken. (Wat je zelf doet, doe je meestal beter, zeggen ze toch).
en als jullie dat zelf doen, is dat dan thuis met de printer? of in een kopiecenter de menus gaan kopieren en uitprinten? Een dik papier zal bij mij niet door de printer gaan, maar ik kan wel eens kijken of ik een licht papier niet kan kleven op een mooi dik papier erachter in een andere kleur..:) bedankt al!en bij de drukker vind ik het zo vervelend dat je eigenlijk bijna evenveel betaalt voor 15 menus als voor 120 (door de opstartkosten enzo)Ik pluis het nog verder uit!:)
Onze feestzaal doet de menukaarten voor 30 of 50 euro. 't Zal dan niet echt helemaal in de stijl zijn van mijn kaartje, maar wie ligt er daar nu van wakker. Dat zijn nu net de zaken waar je op kan besparen.Ik denk dat een goedkoop copycenter het goedkoopst uitkomt voor de doe-het-zelvers. Bij een drukker zal het zeker duurder zijn (oa opstartkost). Zelf printen is ook niet altijd goedkoper hoor. Meestal vergeet je dan ook je inkt mee te rekenen en die is duur.
Inderdaad, ben vandaag nog nieuwe kleurencartridges gaan halen... 45 euro, 40 vellen papier van 200gr voor 10 euro, zit ook al aan 55 euro he zo...ik ga 't hier nu ne keer uitprinten se... benieuwd :)
onze feestzaal doet dat gratis , is een service
halloik ook men papier bij ava maar te dik voor men printerdus gewoon naar de drukker bij onsheeft dat eigenlijk gekopieerd erop18 euro voor 50 kaartjes te drukkenen heb ze zelf gelamineerd (action)maar nu ben ik wel op zoek naar iets op ze te 'presenteren' op tafel