Terug naar overzicht
zo schattig:D
Super leuk.jullie deden het super xxx
leuk!!!!! :) zou het zelf nooit durven :)
Er leuk en tof gedaan!
Leuk :-)) Ik zou mijn hubby to be nooit zo ver krijgen :-)
@Kelly : mijn hubby heeft mij zover gekregen. Het was zijn idee; hij is MEGA-fan van die film (raar maar waar :-))
De max! Zooooooooooooo moooi!!!
wauw,die van mij is niet zo een danser... geweldig gedaan!
Nou heel mooi hoor het ziet er heel gemakkelijk zou ik zelf niet klaar spelen, ik weet mijn aanstaande kan juist heel goed dansen daar tegen ben ik weer net een plank helaas. Dus dan gaan we maar voor het altijd juiste slow dancing Maar al met al mooi gedaan!
amaaaai supermooi zeg!!! moest die van mij dat willen direct, dan zou ik ook ja zeggen! maar we houden het bij een 'sur-place' ;)
guinevere , wat moet het toch geweldig zijn een man te hebben die zo goed en graag danst gewoonweg zalig !bij deze dansen voel je de intimiteit tussen 2 personen extra goed aan .echt knap gedaan , en met zo'n pittig kleedje is het natuurlijk heel wat makkelijker om te dansen groetjes
tof gedaan, echt plezierig om naar te kijken.
amaai dat je dat hebt gedurft....
Amai, respect, ziet er supergoed uit. Zou ik nooit klaargespeeld krijgen
Heel,sjiek en zie ik daar Jef op,de achtergrond? ;-)
Hey Katrien, thanks. En ja hoor dat zie je goed. Alleen neem ik niet graag die naam in de mond. Hij heeft ons nogal teleurgesteld.
Same here, waarom ben je dan teleurgesteld? Benieuwd of we dezelfde ervaring hebben.
Katrien, heb je een privéberichtje gestuurd :-)