Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

shopping dagje achter de rug

3-7-2013 16:31:48
Hey bruidjes en gommetjes
Hier een tevreden bruidje :-)
Vandaag mijn trouwring gekocht bij de juwelier van Aurodesign, in palladium Ik wou er niet teveel aan uitgeven en ik heb ene helemaal naar mijn smaak en binnen het budget gevonden. Toppertje dus :-)
Tussendoor nog even geshopt voor mijn kids, soldekes :-p
Dan nog naar den action voor een kadertje voor bij de gastenboek, 2 zinken emmertjes die zullen dienst doen als strooimandjes en een oversized spiderman balpen zodat onze kids onze geloften mee kunnen ondertekenen met een pen die zij mooi vinden. (mama iets minder maar da's dan ff bijzaak ;-))
Daarna naar de hans anders voor een nieuwe bril die ik pas ga aandoen op de grote dag.
En dan nog naar't kruidvat voor spulletjes voor in de toiletmandjes die we gaan zetten.
Jiihhhaaa, ikke blij en de bankrekening geplunderd... ;-)
Eigenlijk is nu bijna alles geregeld dus ik kan met een gerust gemoed de laatste 58 dagen aftellen :-)))

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 659

lien
15-3-2014
 Meld misbruik3-7-2013 17:20:54

Noem het maar beroepsmisvorming van mij, maar doe je bril op voorhand al eens enkele dagen aan. Desnoods als niemand in de buurt is. Als hij dan een beetje afzakt of te veel spant zit je er niet mee verveeld de dag zelf. Je voelt dit toch maar na dat je hem een paar uurtje op hebt. Verder altijd leuk zo een dagje shoppen!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 19:31:12

Goeie tip Lien, ga ik zeker doen

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 22:20:54

Ik heb ook een nieuwe bril gekocht voor de trouw, maar heb die wel al meteen opgezet. Omdat ik toch telkens weer moet wennen aan een nieuw montuur en het meestal toch nog wat bijgeregeld moet worden. Het maakt mij niet uit dat anderen mijn nieuwe bril al gezien hebben, al is het wel leuk natuurlijk als je ermee kunt verrassen.

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik27-7-2013 13:06:03

Hoi Vanessa, wat stoppen jullie in de toiletmandjes?

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik28-7-2013 19:34:56

Hey Annelies

Hieronder 2 topics over de toiletmandjes.

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=463922&su...

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=472208&su...

groetjes

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik28-7-2013 21:03:44

Thanks Vanessa!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...