Nu Online
Momenteel zijn er 712 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catering twijfels....

3-7-2013 17:10:03
hey mede bruidjes en gommen,wij zijn al even opzoek naar een leuke feestzaal met of zonder catering.
nu vonden wij het concept van Taste catering en Aromazz leuk maar we hebben 2 mails verstuurd naar Taste catering en 1 naar aromazz zonder antwoord?
naar Rubenshof in alken ook,weer geen antwoord, hebben jullie deze problemen ook gehad?
vind het wel een grote teleurstelling aangezien we in de lavaar zijn gaan kijken op een zondag maar we geen reactie krijgen?hopelijk komt het nog allemaal in orde...

Sofie
2-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1694

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 17:13:41

Aromazz hebben wij professioneel al mee samengewerkt. zeer goede kwaliteit. idd de communicatie kan beter. Wel duur. Kijk je dan naar herckenrode of naar bokrijk? trimalchio is de traiteur waar wij mee samenwerken. heel vriendelijk, niet pusherig, zeer goede dingen iver gehoord en maken echt jouw menu naar jouw budget met net dat tikkeltje meer.. zo wouden wij bbq en hebben zij er een steengrill van gemaakt omdat dit net iets meer heeft...

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik3-7-2013 17:21:45

Merci voor je reactie, wij vonden de tiendschuur leuk. Maar de goesting om de mensen te gaan na bellen of ze de mail hebben ontvangen heb ik niet. Als ze nu al niet reageren... Trimalchio heb ik ook al positieve dingen over gehoord maar dan zit ik nog zonder zaal. Wij wilden ook voor een BBQ gaan : )

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik3-7-2013 17:26:49

Wij nemen de Biekaar in Tuilt , is gelijkaardig aan Rooierheide in Diepenbeek. Zijn minder mooie zalen maar met wat deco... De Tiendschuur is niet te nemen zonder catering van Aromazz en is echt duur...
Kijk eens bij de Pachthoeve / Tafelaer, is nieuw is de oude drakerwinning van vroeger. Zaal is mooi en eten lekker! :)

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik3-7-2013 17:34:55

De pachthoeve staat ook op ons lijstje,misschien hier eens een mailtje naar sturen. Wij hadden graag een zaal met tuin of zo,zodat we misschien bij mooi weer de ceremonie buiten kunnen doen. We hebben wel reactie gehad van het dennenhof Genk,en de baenwinning in Diepenbeek.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 19:53:25

Taste Catering antwoordt normaal gezien toch wel denk ik hoor... Ze gaan ons trouwfeest verzorgen, en als we per mail iets vragen krijgen we toch ten laatste twee dagen later antwoord. Misschien nog even afwachten? Het is nu waarschijnlijk druk omdat er veel trouwers zijn in deze periode?

Ben je zeker dat je mails verzonden zijn als je van drie verschillende adressen geen antwoord krijgt?

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik3-7-2013 20:08:09

Wij zijn in Bokrijk getrouwd, en met catering van Aromazz. Alles was piekfijn in orde, ook lekker proefdiner gehad waardoor ik een supergevoel had over het eten nog voor de trouw. Ik vond het zeer fijne mensen om mee samen te werken, heel professioneel. Naar prijs toe, je gaat er zelf zo ver in al je wil, wij hadden een budget per persoon voor ogen en hebben prima kunnen onderhandelen. Ook bij eindafrekening zijn ze ons zeker tegemoet gekomen, we kregen een aantal extraatjes wat altijd fijn is natuurlijk. Dus al bij al, bij ons zowel de feestzaal als catering tiptop! Veel succes!

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik4-7-2013 13:02:55

we hebben van anderen wel antwoord gekregen,maar ga nog 1 laatste poging ondernemen om ze te mailen.

we zijn beniduwd naar het dennehof,zijn dit dezelfde mensen dan als aromazz?
ik vroeg mij gewoon af of er nog mensen met dezelfde mail problemen/communicatie zitten als wij.

Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik4-7-2013 21:35:51

Wij zitten met hetzelfde (ook zelfde zalen/traiteurs dus). Ik vind het zéér irritant dat ze zo traag of niet antwoorden! Van den lavaar (taste catering?) wel snel antwoord gehad!

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik4-7-2013 22:34:11

@Sofie: Dennenhof gaat denk ik ook via Aromazz, wij hebben er ons proefdiner gehad. Ik vind het jammer voor jullie dat de communicatie zo vervelend loopt... Misschien eens proberen op te bellen? Bij ons ging het destijds wel snel met de mails, na onze offerte en toezegging ging de communicatie steeds via 1 contactpersoon die zowel via tel als mail makkelijk bereikbaar was.

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik5-7-2013 10:07:07

@annemie,ja dit is zeer vervelend. Maar misschien kan ik zo al een paar zalen laten vallen... Ga jij je feest geven in den lavaar? @kirstin,dennenhof heeft ons direct gecontacteerd dus vind ik dit al een groot pluspunt. Volgende zondag hebben we een afspraak en dan zullen we misschien mer weten van aromazz.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 10:36:36

Sofie, wij doen ons feest in Den Lavaar binnen een paar weken, dus we hebben onze voorbereiding al grotendeels achter de rug, en ik zou deze zaal nog altijd aanbevelen hoor.

kim
4-7-2013
 Meld misbruik13-7-2013 21:05:55

<Hey, je sprak over de lavaar. wij hadden ook eerst een mail gestuurd naar Den Lavaar waarop we geen antwoord kregen. Daarna hebben wij een gestuurd naar info@tastecatering.be waarop we binnen de 3 dagen een antwoord kregen.

Blijkbaar is het eetkaffee van een andere organisatie en doen zij geen feesten, ik hoop alvast dat het je wat verder helpt.

Wij trouwen over 9 dagen met taste catering in het kasteel van Hoen , maar waren ook op de mijn gaan kijken. Helaas was deze zaal voor 210 gasten te klein

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik13-7-2013 23:48:34

@kim,merci voor de tip,nu zal ik waarschijnlijk wel,een mail terugkrijgen :

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info