Terug naar overzicht
Dag Robin,Als je voor een de keer trouwt gaat dit al niet voor de kerk. Dus ik zou gewoon doen wat je hart je zegt. Bij ons zullen het ook geen witte bloemen worden... En als jij nu een roze tint vooel mooier vind, vind ik dat je dat gewoon moet doen!!! Ga er voor....Liefs Caroline
Wat voor een dwaze uitleg is dat. Het is toch jou trouw dus jij kiest toch zelf welke kleuren jij wil voor je bloemen.
Haha, mensenlief toch, dat had ik nu nog nooit gehoord. Wij hebben ook roze bloemen, dus doe lekker je eigen goesting ;).
Zou inderdaad ook niet weten of je nog vaak in de kerk terecht kan voor een tweede huwelijk... Gewoon roze bloemen kiezen. Kate en William hadden (erg groene) bomen in hun kathedraal staan en iedereen vond dat fantastisch :)...
Wij doen ook ons goesting ze... heb die uitleg trouwens nog nooit gehoord. Gewoon je zin doen! Jouw dag, jouw keuze! Je betaalt die bloemist om te doen wat jij vraagt uiteindelijk he :-)
2de huwelijken kunnen zeker in een kerk, al zal het dan de eerste keer voor de kerk zijn. Wanneer iemand vroeger al eens voor de wet getrouwd is kan die nog altijd voor de kerk trouwen in een nieuwe relatie.
Wat Cecile zegt klopt volledig. Niet alle pastoors willen dat doen, maar het kan wel. Dan wel zonder hostie en wijn en zo. Ze noemen dat dan 'een gebedsdienst' ipv 'een eucharistie'. Een vriend van mijn papa is zo voor de tweede keer getrouwd.
Zeeeg, doe uw goesting eens :-)Als jij roze tinten wil, dan worden het roze tinten.Het is jullie dag ! En hierboven gaat er heus niemand boos worden om de kleur van bloemen in de kerk...
Ik zou gewoon gaan voor wat je zelf mooi vind en wat jij wilt op je bruiloft. Het is jouw dag en wat andere mensen denken of zeggen maakt niet uit. Ik zou gaan voor wit met lila gecombineerde bloemen vermits ik lila als themakleur wil