Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

steunzolen in trouwschoenen?

29-11-2006 7:51:16
hallo allemaal,

door een probleem aan mijn voeten , ben ik verplicht steunzolen te dragen en ik kan eigenlijk geen dag zonder want dan heb ik te veel pijn. Ik vind echter sowieso dus al moeilijk mooie, moderne schoenen waar mijn zolen inpassen en vrees dat trouwschoenen vinden niet gaat lukken. Heb al eens bij van loock in zandhoven geïnformeerd en zelfs daar hebben ze geen trouwschoenen waar steunzolen in kunnen geplaatst worden. Nu weet ik niet wat doen, toch voor echte trouwschoenen gaan en dan heel de dag de pijn wat verbijten of andere schoenen die misschien niet zo goed onder mijn jurk passen. Zijn er nog mensen met dergelijk probleem en hoe hebben jullie dit opgelost? weet er soms iemand een winkel waar ze wel trouwschoenen hebben waar eens teunzool in kan?

groetjes,

An

an
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1337

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik29-11-2006 7:55:26

Hey,

Ik draag ook steunzolen maar op de dag van mijn trouw heb ik ze niet aangedaan. Maar ik had wel niet zo een erge problemen als jij.

Ik zou toch kiezen voor het gemak.
Ikzelf ga in Rumbeke (bij Roeselare) achter mijn schoenen, in een speciaalzaak voor kleine en grote maten, en ze hebben ook een pak orthopedische schoenen, en ook moderne. Sommige zelfs met een hakje.

Groetjes,
Christine

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik29-11-2006 9:00:30

Hoi An,
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Daarom ben ik van plan om voor mijn gemak te kiezen en in een gewone schoenenwinkel witte schoenen te kopen ,waar mijn zolen wel inkunnen. Ik heb een kleed tot op de schoen, dus veel zie je niet van de schoenen. Mijn comfort gaat voor alles. Als je die dag pijn heb, zul je volgens mij minder hebben aan je trouwdag en dat zou heel jammer zijn.

Ingrid
28/04/2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-11-2006 10:29:18

Hey,

ik zou absoluut kiezen voor comfort! Het is zo al een zware dag, je moet veel rechtstaan en rondlopen en dansen... En een vertrokken gezicht van de pijn op de foto's is ook niet alles hé.

Bestaan er geen elegante bruidslaarsjes waar je zolen in passen? Tegenwoordig kan er veel. Ik had trouwens helemaal geen traditionele trouwschoenen en ik heb veel complimentjes gekregen daarover.

Groetjes,
Lieve

Evi
10-3-2007
 Meld misbruik30-11-2006 21:05:46

Hey An,
ik heb echte trouwschoenen gekocht, en heb me voorgenomen om de dag voor de trouw en de voormiddag mijn steunzolen aan te houden zodat mijn voeten op voorhand ontspannen zijn.
Een vriendin van me heeft laarsjes gedragen onder haar kleed, desnoods kan je als je geen witte hebt ze laten paintbrushen.
groetjes,
evi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...