Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend op zoek naar een ringkussen

3-7-2013 21:55:20
Nu het zeker vast staat dak toch Geen bruidsmeisjes zal hebben,
Ben ik nu op zoek naar een Ringkussen dat mijn schoonzus zal bijhouden
Maar waar vind je zo iets?
In de Ava dat weet ik maar die van Oostende is weg (weet ook niet hoe dat het komt)
En via internet is het allemaal boven de 40euro (niet dat het veel is maar voor even te gebruiken dan weer wel)
Zijn er mss bruidjes die de zijne willen verkopen?
Of ergens weten waar ze het verkopen niet te duur liefst regio Oostende - Blankenberge
Al vast bedankt.
Nog 17dagen te gaan en dan is onze dag

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 962

Kat
7-9-2013
 Meld misbruik3-7-2013 22:15:39

Misschien bij de vilten bruid? http://www.deviltenbruid.nl/28,12/Ringkussentjes.html

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 23:09:46

Vanmorgen mijn kleed nog gaan passen en daar lagen er ringenkussentjes, heel mooi, maar geen flauw idee van de prijs. En Dilbeek is wat ver van Oostende denk ik :-)
Zelf maken met een restje van de stof van je kleed? Een collega van mij heeft dat gedaan, heel mooi!
Of in de Veritas verkopen ze van die grote bloemen - corsages/ haardingen, daar kan je ze ook op spelden?

candy
20-7-2013
 Meld misbruik3-7-2013 23:26:45

@ Jessie , ik heb mijn kleed online besteld dus heb geen stof over
en idd Dilbeek is een beetje ver.
Veritas weet ik hier in Oostende niet zijn
@Kat heb op de site gekeken thx daar voor maar ik vin ze niet echt zo mooi(alle this niet mijn ding) maar toch bedankt

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik4-7-2013 7:10:16

paar dagen geleden stond er hier een post van iemand die haar ringkussen te koop aanbood voor 8 euro,
groetjes melissa

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik4-7-2013 7:10:54

was een link van kapaza, mss eens zoeken op kapaza of andere 2de hands sites

Brigitte

Meld misbruik4-7-2013 9:56:44

je kan met een klein stukje stof en wat vulling heel gemakkelijk zelf een kussentje
maken , het is gewoon een vierkantje .
vilt werkt zeer makkelijk of je zoekt een stofje dat op je kleedje trekt
bovenaan kan je het afwerken , bv met jullie namen of 1 ste letter van je naam
lintjes eraan om de ringen te bevestigen en klaar .
alles bijeen zal dit jullie max 7 euro kosten

veel plezier
groetjes

margot
7-9-2013
 Meld misbruik4-7-2013 11:25:57

voila tis da , je kan het zelf maken :-)
bij ons heeft mijn oma dat gedaan .. heeft een speciale betekenis:)

ma
19-7-2014

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 13:34:12

Ik denk er net aan, online bij styleyourwedding hadden ze ook ringenkussentjes. Misschien is dat iets?

candy
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 13:56:44

bedankt voor alle Tips
Laat zeker iets weten als ik 1heb gevonden

roos
13-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 23:28:20

candy,
de ava in oostende is niet weg ,de winkel is gewoon verhuisd ,zit nog steeds op de torhoutsesteenweg , maar wat verder nu rond de dreamland ongeveer.
groetjes , Roos

Lins
13-3-2013
 Meld misbruik5-7-2013 17:57:08

Hey Candy, Ik heb nog een simpel ivootkleurig kussentje: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding... Groetjes

candy
20-7-2013
 Meld misbruik7-7-2013 12:18:30

Thx Iedereen,
Ik heb een ringkussen gevonden
Bedankt voor alle tips enz

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-7-2013 13:03:28

Super! Ben heel erg blij voor je!
Hoe zit het bij jou met de 'aaaargh- nog- maar- twaalf- dagen- zenuwen'? :-)

candy
20-7-2013
 Meld misbruik7-7-2013 17:06:02

@Jessie ,
Idd het begint nu toch al een beetje te komen zenuwen,
Hoop dat het ook zo goed weer gaat zijn als dit weekend (maar niet te warm)
Ik heb de misboeken af van de vrijdag(ze waren af maar moest ze opnieuw doen omdat ik onze bruidsmeisjes er in had verwerkt maar ze kunnen nu niet)
Van de week gaan we nog naar de kerk voor onze cd te testen
(zelf gebrande cd)
de 18de heb ik mn vrijgezelle(ben benieuwd)
Gisteren mijn haren al gekleurd (moet 4keer gewassen zijn voor het de juiste kleur heeft)
de week van de trouw hebben mn verloofde en ik afgesproken(zit dan al in zn verlof) dat we gewoon gaan genieten van elkaar en een dag uit stap enz gaan doen (voor te ontstressen , maar of het help zullen we wel zien)
Ik hoop alleen dat mijn vader mij kan af geven en met mij kan dansen(dat weet ik de dag zelf pas)

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik7-7-2013 17:16:25

Ik duim voor je dat je papa er bij kan zijn!
Hier begint het ook te dagen... Voorlopig nog relatief relaxed.
Vandaag de kaartjes voor de snoepzakjes, de lintjes aan de slippers, de kaartjes voor het gastenboek gemaakt. Nu nog bezig aan de kaartjes die ik overal ga bijzetten.
Van't weekend vrijgezellen gehad. Volgende week ringen halen, boekjes en menu's afhalen bij drukker, nog wat laatste inkopen, ...
Inderdaad, het mag mooi zonning zijn, maar zo hot moet het precies ook niet zijn. Verschiet er elke pasbeurt weer van hoe warm zo'n trouwkleed eigenlijk nog is :-)
Mijn hubbie to be heeft alleen de dag ervoor verlof... Wel erna, tot en met de huwelijksreis. En volgend weekend is't mijn verjaardag... We gingen eerst niets doen aangezien we de week erna al een vrij groot feestje geven :-)
Maar aangezien mijn mama haar vriend meekomt naar de trouw en hubbie zijn familie heeft hem nog nooit gezien, dacht ik van mijn verjaardag dan maar als kennismaking te doen he... Dus jawel ik haal mezelf nog meer drukte op de nek... En tussendoor nog kuisen en dozen inpakken voor de verhuis... wat doe ik mijzelf toch aan? :-p
Geniet van de laatste dagen en van elkaar! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...