Terug naar overzicht
Stuur gerust een mailtje met details omtrent je dag en feest naar info@discovideo.beWe proberen een scherpe prijs te realiseren.http://www.discovideo.be/portfolio/detail/huwelijksvideo-west-vlaanderen/grtz
http://www.jdes.be :)
Ken at gevoel. Bij ons was het ook last-minute Wij hebben uiteindelijk gekozen voor www.ikfilmje.be Daarnet hadden wij onze afspraak met hem en het klikte onmiddellijk. Héle vriendelijke man! We hebben er een super goed gevoel bij!X
@ Eline;Mag ik vragen wat je hiervoor betaald?groetjes
@ Viki: ik stuurde je een berichtje...x
Wij zijn hier ook over aan het twijfelen, maar omdat we proberen een budgetvriendelijk huwelijk te hebben zal dit misschien wel afvallen. De prijzen die ik al gekregen heb waren toc redelijk duur...
De prijzen zijn idd allemaal duur! Maar een video zegt soms zoveel meer dan woorden! Aan de voorgaande dames, ik zou ook graag eens de prijs horen... Mijn emailadres is liezeke28@hotmail.com! Nog ideeën? Altijd welkom! X
Even een algemene opmerking voor de koppeltjes, jammer dat mensen enorm veel geld betalen voor fotograaf (album nog niet meegerekend) en dat een cameraman er enkel mag zijn 'als er nog wat geld over is' en dan liefst zo goedkoop mogelijk, terwijl wij even veel werk hebben als een fotograaf; Aantal voorbereidende gesprekken, vooraf bezoeken van alle locaties, het opstellen van een draaiboek, op de huwelijksdag met 2 personen filmen (van 7u 's morgens tot 2u 's nachts), montage, geluidsmix en colorgrading, ontwerp covers, druk covers, schijfjes, verzending, benzine, etc... Er zijn enorm veel videografen die extreem laag van prijs zijn. Die personen geven zich uit als bedrijf maar hebben meestal geen verzekering, ondernemingsnummer, etc... Zo verzieken ze de markt een beetje voor de mensen die wel afhankelijk zijn van de inkomsten v/h bedrijf. En dan spreken we nog niet over de kwaliteit van de film :-) Een huwelijk kost héél veel geld, maar let op het budget dat je aan de herinneringen voor later wilt geven! :-) Want dat blijft voor altijd ... De rest is na 1 dag weg.