TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michael
6-7-2013
|
4-7-2013 8:29:02
Kelly, Ik zou eerlijk gezegd gewoon tegen je vader zeggen dat jullie dit ook gevraagd hadden aan de DJ om géén acts of dergelijke toe te staan, eender hoe of wat, en dat jullie natuurlijk niet wisten dat hij iets in elkaar zou knutselen. Met de juiste woorden tegen je vader; "ik zou het enorm op prijs stellen", "het is voor je jongste telg papa", etc... vermoed ik dat hij zeker wel zal willen. Hoe moeilijk het ook moge zijn misschien, het is duidelijk een soort van misverstand en dat moet hij toch begrijpen niet? Als je hem gewoon zegt (of via je moeder) dat je dit o zo graag zou hebben omdat je je vader zo graag ziet, dan kan hij niet anders dan dit toch te doen... Alé, ik ken je vader natuurlijk niet, maar inspelen om het emotionele lijkt me in dit geval zeker gepermitteerd... Veel succes in ieder geval!!
|
|
LB.
|
4-7-2013 9:12:13
Klant is koning.
Een feest waar de sfeer er vol in zit stil leggen is voor een dj inderdaad een hel, maar als de mensen die u inhuren vragen om te stoppen met draaien omdat iemand iets wil doen, dan leg je het feest stil.
|
|
Brigitte
|
4-7-2013 9:41:28
eigenlijk vind ik dit niet kunnen ook al had je deze voorwaarden met je dj besproken , hij zou toch een persoon moeten zijn die al veel situaties heeft meegemaakt . dus als hij professioneel zou zijn , had hij dit even eerst met jullie doorgenomen alvorens dit zo botweg te laten weten . nu komt het over of je dj is de baas , nee .......... jullie zijn de klant , jullie zijn de baas , en jullie bepalen hoe alles verloopt , ook wanneer er iets moet veranderen . het minste dat jullie dj zou moeten gedaan hebben is jullie hier eerst in te betrekken , zeker als hij hoort dat het om de vader van de bruid gaat , en daarna aan je papa laten weten dat jullie dit niet wensen met andere mensen , maar dat ouders altijd betrokken worden in intieme momenten en dat je papa gerust contact met je dj mocht opnemen om door te nemen hoe je papa het ziet en wanneer hij" "(je papa dus ) zijn moment wil inlassen ik zou terug contact opnemen met de dj en op je strepen staan , jullie bepalen hoe , wat en wanneer , niet hij . kan je tegen je papa niet zeggen dat het om een misverstand gaat en misschien zeggen dat de dj zich had vergist met de voorwaarden van een ander koppeltje weet wel dat dit misschien een klein leugentje is , maar het belangrijkste is dat alles terug in orde komt . ik wens jullie toch een superfijn huwelijk toe
groetjes
|
|
Charlotte
5-7-2014
|
5-7-2013 10:09:56
Andere DJ
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|