Terug naar overzicht
Hey Niki,ik heb een pronovias uit de fashioncollectie van 2013!!Ik heb mijn kleed gekregen van mijn ouders en het kwam rond de 1800€, maar het mijne is wel met kant.Ik hoop dat je je kleed van je dromen vindt!Groetjes!
Van mij is ook een pronovias ven Manuel Mota en hij kwam normaal op 2145. Het is ook zonder kant of frulletjes. Dus ik zou gewoon eens gaan horen op hoeveel ze komen in de bruidswinkel waar jij ze gezien hebt. Ik heb mijn jurk wel met korting gekocht wegens uitverkoop. Anders was dit niet in het budget van mijn ouders. Dus ben blij dat ik heb kunnen kopen in uitverkoop. Nog succes met het zoeken van jouw jurk. Liefs Caroline
Ik heb ook een jurk van Pronovias van de Fashion collectie zonder kant, prijs 1560 euro gekocht bij JPC.Mogen we weten welke je mooi vindt?Succes
Hoi,Ik heb een pronovias uit de fashioncollectie (de pelicano) en die kostte 1600 euro (zonder retouches).Ik zie wel dat je trouwt in 2014. Als je wacht tot oktober 2013 zal de collectie van 2014 waarschijnlijk wel al in de rekken liggen!
De Fabula - Urke & Paris...Jente, de Pelicano is ook fantastisch mooi!!!! Maar ik wil zonder de "versiering".. ik ga met kleuraccenten werken op ons huwelijk dus ik wil gewoon wit zonder iets op :-)
Ik was ook dol verliefd op de fabula maar ik deed hem aan en het deed me niets.Ben uiteindelijk voor een volledig kanten kleed gegaan.
Ik ken iemand die in de Paris is getrouwd. Echt prachtig!
Ik vind de jurken van Pronovias heel erg mooi, maar het was niet voor mij weggelegd... Voor de een of andere reden stonden ze me niet goed. Ik heb verschillende jurken aangehad, met prijzen variërend van €1250 tot €2300.
De Parijs heb ik ook in de winkel gezien bij een ander bruidje en die is geweldig mooi.... Maar zoals Peggy al zegt zie eerst aan of je er mee staat. Ik had mij. Gedacht op iets helemaal anders gezet en in de winkel hadde ze de deze maar eens laten passen voor iets anders maar dachten zeker dat deze niets voor mij zou zijn. Wat dus wel was. Wordt er niet te verliefs op door alleen de foto's. Ga ze zeker eens passen. Maar je hebt erallesinds mooie uit gekozen! Liefs Caroline
zijn hele mooi, al denk ik dat je toch boven de 1500 euro zal zitten...Maar zoals Caroline zegt, ga passen,passen passen :)
ik kocht een pronovias met kant voor 2150 euro. Zonder verstellingen. (die kwamen op een 70/80 euro) :)
hey nikimijn trouwkleed is ook van pronoviasook niet te veel show en kant en tralaliekes :)en de prijsklasse valt heeeeel goed mee tis natuurlijk te zien hoeveel je eraan wil gevenbij mij kwam het op een 1300 eurogroetjessss en tot op de werkvloer :)