Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagjes:)

4-7-2013 16:53:58
Hey!

Ik heb 2 vraagjes:

1) Op de naamkaartjes op tafel, wordt daar meestal voor én achternaam op gezet, of enkel de voornaam?

2) Ik heb een gastenboek en een polaroid camera gekocht. De bedoeling is dan dat de mensen iets schrijven langs de polaroidfoto waar ze opstaan (ze zouden die dan moeten inplakken). maar hoe moet dat nu eigenlijk praktisch? Trekken ze van hun eigen een foto (gaat dat?), of vragen ze het aan de gasten voor hun? daar heb ik precies nog nie zo goed over nagedacht! alle ideëen zijn welkom!

catherine
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 723

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik4-7-2013 17:41:16

Hej Catherine,

Bij ons is het idee van een polaroid ook gepasseerd echter hebben wij uiteindelijk voor een professionele fotoboot gekozen om idd het praktisch probleem dat er daar een fotograaf moet blijven bij staan om goede foto's te hebben. mss iemand van je vrienden of kennissen die het zien zitten om die foto's te nemen?
succes er mee...
groetjes
Sarah

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik4-7-2013 17:46:20

Daar zou ik mij niet te veel van aantrekken. Die mensen lossen dat zelf wel op denk ik. Ofwel mikken ze een beetje, ofwel spreken ze iemand aan, meestal staan ze daar toch niet alleen... Dat loopt wel los!

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik4-7-2013 19:24:14

Heej, denk dat je voor de naamkaartjes op tafel kan kiezen voor alleen voornaam of ook de familienaam erbij... Denk dat ik zou gaan voor alleen de voornaam, maar het is nog ver weg bij mij dus het kan nog veranderen Polaroid is een leuk idee en inderdaad ik denk dat de meeste mensen hun plan wel zullen trekken om dan een foto te trekken. Heb zelf nog een polaroid staan, misschien iets om over na te denken als gastenboek

Suzie
26-4-2014
 Meld misbruik4-7-2013 20:22:58

Het idee van de polaroid is inderdaad heel leuk!
Dat zal wel los lopen als iedereen weet wat de bedoeling is (zodat je zeker bent dat iedereen er een keertje op staat)

Voor de naamkaartjes zou ik enkel de voornaam schrijven, das iets persoonlijker.
Als je in dezelfde groep/tafel mensen hebt met dezelfde naam, dan zullen ze zelf wel beslissen wie waar zit, of kan je er de eerste letter van hun achternaam (of hun bijnaam) bijschrijven.

Succes!

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik4-7-2013 23:07:29

Dankjewel allemaal:)

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik5-7-2013 11:59:37

Wij gaan ook een polaroid kopen. Ik heb een vriendin gevraagd of zij de hele avond wat wil rondlopen met die polaroidcamera om foto's te trekken van de gasten (naast de gewone fotograaf dus). Wij zullen deze foto's dan ophangen op een mooi prikbord. De gasten kunnen dan een foto meenemen als bedankje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...