Terug naar overzicht
Hey Debby,Je kan er inderdaad met bancontact betalen. Als je een jurk zou vinden, dan vragen ze de helft voorschot. Ik heb zelf mijn trouwjurk daar gevonden vorige week . De outletcollectie was toen niet zo naar mijn goesting, maar heel wat jurken van dit jaar zijn laatste stukken waardoor deze ook kunnen gegeven worden aan outlet prijzen. Zo was het ook van mij. Normaal was de prijs 1200 euro, maar kreeg het dan aan outlet prijs van 600 euro. Even super mooi meegenomen . Hopelijk heb jij ook geluk! Veel succes!!Groetjes,Kimberley
Amai Debby, jij bent er vroeg bij :-) Ik dacht pas in oktober te gaan kijken. Dan is de nieuwe collectie bruidsmode ook weer binnen. Groetjes!
Mja... Onze trouw is een paar maand uitgesteld geweest en mijn afspraak was reeds gemaakt en wou deze verzetten, maar verkoopster vond dit niet nodig. Mij goed dan...
Aaaah :-) Je kan niet vroeg genoeg zijn tegenwoordig ;-)
Weet niet hoe het in jouw bruidswinkel zit, maar Younieksbruidmode in Turnhout had geen banccontact en moest 50% voorschot geven cash. wel banccontact beetje verder in de straat