Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Overnachten in B&B

5-7-2013 0:02:25
Hallo,
Na ons huwelijksfeest gaan wij met een aantal genodigden in een B&B slapen. Vooral omdat het voor sommigen een lange weg naar huis is, maar ook voor de gezelligheid. Nu zijn wij op zoek naar vervoer van de feestzaal naar de B&B. We zijn met min. 8 pers, max. 16 pers. (weet nie wie er precies zelf wil rijden & wie met de taxi wil gaan). Iemand een idee hoe we dit vervoer best kunnen regelen? Gewoon taxi bellen, vooraf iets vastleggen, ... Maar we weten vooraf natuurlijk niet wie wanneer naar de B&B wil gaan. Graag wat tips of ideetjes!

Sylvia
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 935

Liane
6-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 9:13:06

Hey, ik zou er niet al te veel van wakker liggen. Wat je eventueel kan doen is eens kijken welke taximaatschappijen van die taxibusjes voor 8 personen hebben en hun nummers alvast noteren. Dan kan je met 6 anderen op het einde van het feest naar daar (vermoed dat jullie ouders ook tot het einde zullen blijven, dus daar kom je wel). Verder gewoon iedereen zelf vervoer laten zoeken... Dat doen wij ook. Niemand verwacht van ons dat wij voor vervoer zorgen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...