Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen vrijgezellen...

5-7-2013 9:02:59
Mijn aanstaande heeft vorige week zijn vrijgezellendag gehad. Hij werd 'ontvoerd' naar een domein met vijver, waar hij in een camouflagepak van de para's gestoken werd en op survival ging. Het vlees voor de barbecue hing aan ballonnen in de bomen, die hij met een luchtkarabijn moest afschieten. Hij kreeg visdraad en een haak, en moest zelf voor een visstok zorgen om te vissen (hij ving vier vissen, terwijl de andere mannen met échte vislijnen helemaal niets vingen!), hij moest op een regenachtige vrijdag vuur maken met maar drie lucifers en met het hout dat hij rond de vijver vond, zelf een kamp bouwen ipv in een tent te slapen... Precies wat hij allemaal wilde doen. Ze hebben zich allemaal kostelijk geamuseerd.

Ik heb gisteren mijn briefing voor morgen gekregen. Ik moet vanalles meenemen: een schort, een klomp boter, dingen van mijn aanstaande waar ik vanaf wil, bikini en slippers, een kepie (waar moet ik dat halen?), een envelop, een pin-up-kalender (waarvoor moet die dienen? combinatie met de bikini?)... Om negen uur moet ik al klaar staan om hen 'gepast te ontvangen' (zal maar iets te drinken en te eten voorzien dan zeker?). Ik ben benieuwd...

mona
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 690

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-7-2013 17:49:33

Veel plezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...