Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Glitzy Secrets - 15% korting tot 8 juli

5-7-2013 9:03:51
Voor zij die nog iets willen bestellen op GlitzySecrets, tot 8 juli krijg je 15% korting met volgende code: AWARDSPW

evy

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 653

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik5-7-2013 15:05:48

Wat is jullie ervaring met deze site / juwelen...
Is de kwaliteit hier goed van??
Want aangezien de pond nu wel heel goedkoop staat is het wel de moeite mss.
Liefs Caroline

evy

Meld misbruik5-7-2013 15:20:12

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar had wel leuke dingen gezien. Aan voorgaande reacties op het forum te horen, is de kwaliteit wel goed. Ik vind het persoonlijk wel spijtig dat de verzendkosten zo hoog liggen... wat de 15% misschien iets of wat compenseerd.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-7-2013 15:41:20

Ik ben suuuuuuupertevreden van Glitzy. Prachtige spullen die wat betaalbaarder zijn door deze kortingen en super service: na een weekje al in een prachtige doos thuis geleverd!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik5-7-2013 15:51:50

Hier ook ontzettend blij met de aankopen daar! Het is van een goeie kwaliteit en in het echt nog mooier dat de foto's op de site. Vlotte levering en mooi verpakt. Ik denk dat ik nog eens ga bestellen met de kortingscode ;)

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik5-7-2013 15:56:15

Hebben jullie daar ook iets anders gekocht dan juweeltjes voor in jullie haar?? En mag je het terug sturen als het niet goed moest zijn? Heb mooie speltjes voor in mijn haar gezien maar daar is ook nog een ketting en oorbellen en een armband bij. Maar vind dit moeilijk om dit zo te bestellen aangezien dat ik wel vind dat je dit bij je jurk moet zien.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Liefs Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...