Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel tijd per felicitatie?

5-7-2013 9:16:11
Voor ons avondfeest nodigen wij naast onze daggasten nog ongeveer 100 man uit.
We willen graag dat iedereen ons bij binnenkomst kan feliciteren. Dan hebben we meteen iedereen gesproken en kan daarna iedereen gewoon gaan feesten.
Waar we wel even mee zitten dat het wel erg lang kan duren voordat we een rij van 100 personen langs hebben zien komen. Ook al doen we het alleen met zn tweeën, zonder ouders erbij.
Hoe lang moet je ongeveer rekenen per gast/stel? Stel dat het ongeveer 1 minuut per stel is, dan zijn we toch al zeker een uur bezig. En das wel erg veel, dan staan de mensen die als eerste binnen zijn wel erg lang te wachten.

Kan iemand ons een inschatting geven van hoeveel tijd we hier voor mogen verwachten?

En nog beter, heeft iemand ideeën om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen?
Wij dachten erover om gewoon een tijd af te spreken waarop we de openingsdans gaan doen, dan kappen we de rij maar gewoon af.
We willen iig niet zonder felicitaties beginnen, dus ideeën van ballonnen die we weg moeten prikken, dat gaat hem niet worden.

Joost
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1042

mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-7-2013 11:03:32

Zal er wat van afhangen hoe lang het geleden is dat je die mensen nog gezien hebt misschien? Iemand die je twee dagen eerder nog zag en die je de week erop alweer terugziet kan het misschien kort houden, die tante die je maar een keer per jaar ziet zal misschien wat uitgebreider begroeten.

Kan me ook voorstellen dat koppels meestal samen binnenkomen, en dat je zo makkelijk twee mensen tegelijk groet, dat je die niet 'apart' moet rekenen als je er echt een tijdsindeling op wil plakken.

Als ze te lang blijven staan: zeggen dat je later op het feest nog wel es bij hen langskomt.

Nu begin ik ook te denken: wat als daar een rijtje volk staat te wachten en ze zenuwachtig worden... pfff, dan stuur ik een ober en moeten ze eerst al maar iets drinken... :-)

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik5-7-2013 11:15:41

Wij rekenen ook een uur tot anderhalf uur voor ongeveer 150 man. Idd, als ze te lang blijven staan, zeg je: ik zie je straks nog he ;-)
De mensen die binnen zijn, krijgen receptiedrinks ands foods.
Die babbelen ondertussen al wa bij en daarna komen wij 'officieel' binnen, speechen, openingsdans en let the party begin :-) Wij hebben wel een trouwfuif, is mssc wel wat anders dan een klassiek feest.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik5-7-2013 17:54:44

sommige komen wel in groep naar binnen of toch per 2 ofzo? Dat valt allemaal wel goed mee. De meeste geven gewoon hun cadeau en zeggen proficiat en schuiven dan door.. Maar je moet toch minstens een uur rekenen hiervoor.

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik8-7-2013 10:01:28

Kunnen ze niet nog mee aanschuiven bij het dessertenbuffet, aan staantafels? Ik zou toch ook een uur rekenen om iedereen te begroeten. Ondertussen zitten je daggasten en staan de avondgasten die als eerste binnen zijn te genieten van een dessertje of drankje? Moest ik zelf uitgenodigd zijn op een avondfeest zou ik het niet erg vinden om eerst nog even te staan babbelen met een dessert of een wijntje voor het dansen begint!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...