Terug naar overzicht
Maartje, Ik ga eens onbeleefde vraag stellen. Ben jij Maartje die ooit met AFS weg is geweest naar Bolivia? Ik ken namelijk niet veel Maartjes en dat is geen frequent voorkomende naam hé.Iene.ps ik ken geen ceremoniemeester in die buurt, wij vragen ervoor een vriend.
Hey,Nee dat ben ik niet. Ik ben nooit met AFS weggeweest en ook nog nooit in Zuid-Amerika geweest. Het zal een andere Maartje geweest zijn.Groetjes
Maartje,Ik weet dat The London Ceremony Bus ook ceremoniemeesters heeft misschien kan je daar eens wat informatie vragen. Zij zijn gelegen te 2950 Kapellen. Groetjes Kate
Hey Maartje,Wij werken met Pierre Loncin (http://www.ceremonie-loncin.be/ ). Ik heb hem enkel nog maar telefonisch en per e-mail gesproken, maar hij volgt tot nu toe alles goed op.In januari nemen we met hem contact op voor een 'live' bespreking.Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey allen,Nog ff een vraagje. Wat is zo ongeveer de richtprijs voor een ceremoniemeester? We hebben daar totaal geen idee van.GroetjesMaartje13/10/2007
Maartje Wij trouwen de week voordien in Kalmthout. Wat hebben jullie allemaal al geregeld? Mieke 06-10-2007
Hey Mieke,Wij hebben al een feestzaal, kerk,gemeentehuis. Voor gemeentehuis liggen enkel nog maar de datum en het uur vast zene. We hebben ook al bruidskindjes en bijna een fotograaf en dj. Volgende maand ga ik zoeken naar een trouwkleed.GroetjesP.S.: Ben jij de Mieke uit Kalmthout die vroeger in de Foxemaatstraat heeft gewoond?
Klopt, hebben samen nog vakantiewerk gedaan in de Delhaize in Kalmthout. miekekonings@perso.be
Hey Maartje,Iets te laat misschien zag ik je vraag wat de ceremoniemeester gemiddeld kost. Ik ken er verschillende die 150 euro vragen. In Limburg kost dat 125 euro.GroetjesFreddyfre4@telenet.be
Dag Maartje,Wij trouwen volgend jaar en was benieuwd of jij toen een ceremoniemeester hebt gevonden uit de buurt. Groetjes, Kelly