Terug naar overzicht
prachtige video's, wel net boven je budget:http://noafilm.be/ (hebben wij ook)succes met de zoektocht!
Ooo meid, dat is verschrikkelijk hopelijk toch niks te ergs...Deze videograaf heeft ons tijdje geleden gecontacteerd en die zit onder de 550euro:freddy.vandecauter@telenet.beIk hoop dat hij je verder kan helpen! Succes ermee en veel beterschap voor de schoonmamaxxx
Als je problemen hebt om een vrije videograaf te vinden, D & A in beveren doen dat ook, ik heb er mijn misboekjes laten drukken maar vind zo meteen niets van contactgegevens, was in de moretusstraat en hun gsm is 0473 88 38 99succes xxx
Hallo Ilse, het lijkt me bijna onmogelijk om nu nog iemand te vinden op amper een week, je kan altijd eens navragen bij Narafi of Rits voor een student filmer (qua prijs ook voordeliger) en er zijn daar ook al ervaren jongens of meisjes bij hoor.Misschien eens luisteren bij Stephanie Caset maar ik weet niet of ze ook huwelijken filmt.Of anders eens googlenIndien het u wel lukt zou het leuk zijn voor de schoonmama en ook voor jullie natuurlijk, hopelijk herstelt ze vlug.Veel succes met de verdere planning.
Dag mensen,niks is onmogelijk Na even rondvragen en bellen hebben we dan toch iemand gevonden! Weliswaar een student met toch al zeer goede beoordelingen qua huwelijksfilm en fotografie! Ben zo blij!!!Schoonmama gaat ook supercontent zijn!Voor het moment gaat het relatief goed met haar , ze had haar bekken op verschillende plaatsen gebroken, verschillende hoofdwonden,...Ze heeft erg veel geluk gehad! Maar door haar bekken moet ze dus nog minstens 6weken volledig plat liggen!Het feit dat ze er niet bij kan zijn maakt het natuurlijk nog een stuk ondraagelijkerdaarmee willen we haar graag de film cadeau doen! Bedankt voor de reacties!Groetjes van bijna Mvr Monten
Wat een geluk dat je nog iemand gevonden hebt! Zo kan schoonmama er toch een beetje bij zijn! Mag ik vragen hoe je uiteindelijk nog iemand gevonden hebt? En doet die persoon dat eventueel nog voor andere mensen? Wij willen namelijk ook een videograaf maar hebben ook niet zo een groot budget en al degene die wij tot nu toe gecontacteerd hebben zijn jammer genoeg te duur :-(
Hey Ilse, ik ben blij dat je iemand gevonden hebt die je kan helpen! Zo zal je schoonmama niks missen!! Ik hoop dat ze snel beter is! Zonde en wat een verkeerde timing!! Mag ik ook vragen of je de gegevens kan doorsturen (mail: liezeke28@hotmail.com) indien die persoon ook voor anderen kan filmen en eventueel ook wat jullie betalen? Alvast heel erg bedankt en veel succes met je grote dag! Nu is het echt niet lang meer!!! xxx
hey ilse, mij mag je ook gerust laten weten wie jullie vonden en wat jullie betaalden? wij zijn ook nog op zoek maar willen er geen kostelijke herinnering aan uitgevenjuf-anneleen@hotmail.comps: hopelijk werd jullie dag onvergetelijk!