Terug naar overzicht
ik heb wel enkele dingen van decoratie die ik verkoop moet nog even een profieltje aanmaken via kapaza of 2dehands, da zal voor sebiet zijn ...
Leuk topicje ma :-) Smili: Ben wel s curieus wat je over hebt!Keshia
hier heb ik alles se, ik hoop dat jullie alles terug vinden, want ik kreeg ni alle foto's in 1 zoekertje ... denk dat het er 3 of 4 zijn ... prijzen staan in het eerste zoekertje, maar bieden mag ook altijd , als het geen te gekke biedingen zijn! alles is echt nog in supergoede staat!!!!!!!!!!!groetjes
hey smili, kan je misschien ook de link plaatsen?
dank je keshia, Hopelijk worden er veel personen met deze topic geholpen!! ben ook wel nieuwsgierig smili!
ik heb op deze manier vandaag weer een enveloppedoos en paraplu aangekocht! (eerder ook al bloemenmandje, ringenkussen en versieringen) ben er zo blij mee...super dat we elkaar zo kunnen verder helpen he
oja,is mss wel gemakkelijk da ik de link er ook bijzet, hahahahttp://www.2dehands.be/overig/feesten/overige-feestarti... dat zou hem moete zijn. bekijk dan de rest van de zoekertjes, .... er staan prijzen bij, maar je mag altijd bieden... zijn maar richtprijzen he.