Terug naar overzicht
Ben vooral op zoek naar foto's van de achterkant en de rok, want van de top heb ik er al gevonden op internet.Dank u,Vix
Hi Vicky,Ik heb zelf nog geen jurk, ga dit weekend voor het eerst kijken. Maar misschien staat de jurk die jij mooi vindt wel op de site www.mathyro.be , daar kan je dan kiezen voor de collectie van Nicky Vankets. Groetjes,Véro
Ja, daar staat hij inderdaad op (foto 42 en 43 als ik me niet vergis), maar dat is alleen de voorkant van de top... Had graag ook foto's van de rok en de achterkant gevonden... Toch bedankt,Vix
Ik weet niet juist welk kleed het is, maar op deze site staat het mischien. Het is een site waar je tweedehands trouwkleren kan kopen. Wie weet heb je geluk! Succes!http://www.debruidsschat.be/product.php?p=/detail/00190
hey ik ga volgende zomer 23 JUNI 07 trouwen en heb mij een trouwjurk van Nicky Vankets gekocht, vanaf febr-maart heb ik hem!Tis van zijn zomer collectie met Ellen Petri.I
Sorry er was iets foutgelopen.Ik verkoop hem erna meteen(JULI).Maar als je wil mag je hem in maart al komen passen.Mijn maten zijn 86-67-94.Ik heb mijn zoekertje op kapaza gezet ,dan kun je hem zien. Er komt nog een betere foto of van de cataloog.In de winkel kosten zijn jurken minst.3000euro, ik hoop voor mijn nog de helft te krijgen zo een 1500euro.groetjes veeke_8@hotmail.com