Terug naar overzicht
Heel mooi! Heel leuke ideeën!
Knap geknutseld! Vooral de hoorntjes voor de bloemblaadjes en je enveloppen doos vind ik heel mooi.
super mooi gedaan. wou dat ik ook zo kon knutselen
Heel mooi gedaan!
hey, je enveloppendoos vind ik ook heel mooi en fijn dat je in je thema gebleven bent :).
Knap gedaan!
amai zeg, jij bent creatief!!!!! heel mooi!
Mag ik vragen hoe jij die bordjes gemaakt hebt?Ik wil ze namelijk ook zelf maken, maar heb niet echt een idee hoe ik er het best aan kan beginnen.Hoe dik zijn de bordjes en hoe heb je de letters er zo mooi symmetrisch opgekregen?Nog veel knutselplezier en geniet van je grote dag ;-)xxxx
merci allemaal!! ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond om alles te maken! @ Margot: ik heb de bordjes zelf in de blokker gekocht (staat eigenlijk 'home sweet home' op). Ik heb ze gewoon overschilderd en dan een sjabloon gemaakt, uitgesneden en erover geverfd. De bordjes kosten 3€ per stuk in de blokker, en de verf hadden we thuis nog staan, dus het hele project heeft mij 6€ gekost!! JEEJ!! Op etsy.com kan je die ook kopen maar dan kost het iets van een 30-40 + verzendkosten! heb ik er niet voor over!Als je wil stuur ik je mijn sjabloon wel door, dan kan je het ook gebruiken!!Groetjes!
Heel mooi! Zo een bordjes en wensenboom maken stond ook al op mijn planning. Hoe heb je die boom gemaakt? Groetjes
Hey Ann,je mag het sjabloon altijd naar me doorsturen !Ik heb de bordjes ook zien staan in Blokker. Ik was eerst van plan om zelf een mdf-plaat te laten versnijden, maar dan gaat het me nog duurder uitkomen dan de bordjes in Blokker te kopen. Ik was mijn hoofd al aan het breken over hoe ik nu die "lintjes" aan het bord zou bevestigen ;-)Super hard bedankt voor de tip ! Ik heb nog wel maar dan een jaar te gaan, maar alle dingen die ik ev nu al kan afwerken, zijn zeeeeeer mooi meegenomen :-)Veel plezier nog bij het knutselen en de voorbereidingen!
ah ja, mailadres zou mss handig zijn ;-)margot_vd@hotmail.comx
Heel leuk gedaan!Ik vind die bordjes erg leuk! Kan je het sjabloon ook naar mij doorsturen?den_buzzy@hotmail.com
Ik heb ondertussen (de?) bordjes gevonden in een andere Blokker.Ik ben echter nog niet begonnen aan mijn knutselmomentjes. Ik heb immers nog tijd genoeg en heb besloten om eerst wat van het heerlijke weer hier in België te genieten.Nu ik je foto's hier zo terug zie, vrees en vermoed ik een beetje dat mijn bordjes toch wat "smaller" zijn. De breedte blijft hetzelfde maar de "hoogte" lijkt me maar de helft.Nu ja, moest het toch niet lukken met je sjablonen dan maak ik ofwel de sjablonen ofwel de ganse bordjes even zelf. Zou je eventueel de afmetingen van je bordjes kunnen meedelen?THNX !!Veel succes nog :-) Ik duim alvast voor je!!!
Super mooi gedaan allemaal , de enveloppendoos wil ik ook proberen zelf te maken. Anders is het zo duur .. Maar geen idee hoe eraan te beginnen. Welk materiaal heb jij gebruikt?
Hey allemaal,sorry dat het zo lang duurde voor de antwoorden op de vraagjes, maar heb het heel druk gehad!!@ Emma: de boom heb ik niet echt zelf gemaakt. Ik had zoiets gezien op etsy.com en ben ermee naar onze drukker gestapt waar er ook een grafisch ontwerper zit en die heeft het nagemaakt.@ Margot: mijn bordjes zijn zo groot als het sjabloon zelf: 13,5cm op 28,5cm. Je kan je kleinere bordjes eventueel ook gebruiken om er 'bride' en 'groom' op te zetten en aan je stoelen hangen (is maar een ideetje he!!)@ Ine: ik heb in de Ava twee dozen gehaald en wat stof. De versiering die erop zit is een speld van bij claire's die ik van de speld heb afgehaald. En dan alles aaneengeplakt en de stof en de speld eraan genaaid. Groetjes
Dag Ann, Zou je de sjablonen ook naar mij willen doormailen?Heel mooi gedaan.Bedankt,Nele
Wil ik zeker doen Nele, als je me je mailadres doorgeeft stuur ik het meteen door!Groetjes
Oei e-mailadres dus vergeten .nelekennr37@hotmail.comGroetjes
heel leuk ! vooral die bloemblaadjes had ik nog niet aan gedacht, mag ik vragen waar je dan die bloemblaadjes vandaan haalt of koop je gewoon een pak bloemen de dag ervoor ?.